De concernomzet kwam uit op 56,5 miljard euro, waarvan 44,5 miljard afkomstig was van de autodivisie. Dat was ruim één procent minder dan in 2005. Maar de operationele marge voor de auto-activiteiten kwam uit op slechts 267 miljoen euro, oftewel 0,6 procent. In 2005 was dat nog 916 miljoen, oftewel twee procent van de omzet (autofabrikanten streven eigenlijk naar zes procent). De matige operationele marge voor zowel Peugeot als Citroën zijn veroorzaakt door tegenvallende verkoopcijfers, de productmix en de kosten van het voldoen aan de emissie-eisen Euro4, aldus het bedrijf. Resultaten PSA over 2006 omzet in mrd euro operationele marge ●Auto divisie 44,5 2,0% ●Gefco (transport) 3,2 4,7% ●Faurecia (onderdelen) 11,6 0,6% ●Banque PSA (leningen) 22,9 2,7% PSA verwacht voor 2007 een stabiele markt in Europa met hevige concurrentie. Peugeot Citroën zal in 2007 weer nieuwe producten introduceren zoals de kleine bestellers Peugeot Expert / Citroën Dispatch, toevoegingen aan het 207-gamma en de nieuwe suv 4007 / C-Crosser. Buiten West-Europa denkt PSA het groeitempo te kunnen vasthouden en vertrouwt een beetje op de geleidelijke verbetering van de productmix.