Toeleveranciers en dealers vinden Opel niet innovatief

De stemming onder de Duitse partners van Opel is bedrukt. Toeleveranciers en dealers geloven niet in de innovatie en de concurrentiekracht van de auto’s uit Rüsselsheim.

Dat blijkt uit een rapport van onderzoekbureau Forschungsstelle Automobilwirtschaft (FAW) voorafgaand aan de automobielshow in Leipzig (de AMI), zo meldt Automobilwoche. Aan de basis van het rapport lag de DSI (dealer satisfaction index) van de dealers en de SSI (supplier satisfaction index). Volgens beide groepen zou Audio aan de top staan op het gebied van technologie en Opel komt op de laatste plaats onder de zeven Duitse merken. Zelfs de leveranciers en de dealers van Ford en VW zijn duidelijk tevredener dat die van Opel.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Toeleveranciers en dealers vinden Opel niet innovatief - Automobielmanagement.nl

Toeleveranciers en dealers vinden Opel niet innovatief

De stemming onder de Duitse partners van Opel is bedrukt. Toeleveranciers en dealers geloven niet in de innovatie en de concurrentiekracht van de auto’s uit Rüsselsheim.

Dat blijkt uit een rapport van onderzoekbureau Forschungsstelle Automobilwirtschaft (FAW) voorafgaand aan de automobielshow in Leipzig (de AMI), zo meldt Automobilwoche. Aan de basis van het rapport lag de DSI (dealer satisfaction index) van de dealers en de SSI (supplier satisfaction index). Volgens beide groepen zou Audio aan de top staan op het gebied van technologie en Opel komt op de laatste plaats onder de zeven Duitse merken. Zelfs de leveranciers en de dealers van Ford en VW zijn duidelijk tevredener dat die van Opel.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding