Bentley begint de pijn te voelen

Zelfs Bentley begint de pijn te voelen van de kredietcrisis.

Topman Franz-Josef Paefgen heeft laten weten dat de verkopen in het flink met welvarende burgers bezaaide Californië en New York beginnen terug te lopen. Dat kan het luxe merk uit de VW-stal zwaar treffen, want Bentley haalt zo’n 45 procent van de omzet uit de Verenigde Staten. Normaal gesproken hebben de duurste automerken weinig last van een recessie, maar op dit moment houden zelfs de superrijken de credit card toch wat meer op zak.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Bentley begint de pijn te voelen - Automobielmanagement.nl

Bentley begint de pijn te voelen

Zelfs Bentley begint de pijn te voelen van de kredietcrisis.

Topman Franz-Josef Paefgen heeft laten weten dat de verkopen in het flink met welvarende burgers bezaaide Californië en New York beginnen terug te lopen. Dat kan het luxe merk uit de VW-stal zwaar treffen, want Bentley haalt zo’n 45 procent van de omzet uit de Verenigde Staten. Normaal gesproken hebben de duurste automerken weinig last van een recessie, maar op dit moment houden zelfs de superrijken de credit card toch wat meer op zak.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding