Nieuwe merksignatuur Renault: Drive the change

Op de IAA van Frankfurt 2009 heeft Renault de nieuwe merksignatuur onthuld: ‘Drive the Change’.

Hij drukt volgens Renault de belangrijkste waarden uit van zijn bedrijfscultuur (‘dicht bij de mens’, ‘betrouwbaar en enthousiast’) en "een nieuw tijdperk inluiden" waar het gaat om de ontwikkeling en het gebruik van de auto.

Zo wil Frankrijks grootste automerk zich profileren met nieuwe generaties motoren met een lage CO2-uitstoot. In het kader van zijn Zero Emissie-programma heeft Renault op de IAA vier elektrische concept-cars onthuld. Het zijn voorlopers van modellen die in 2011 op de markt komen. Samen met Nissan wil Renault wereldwijd toonaangevend worden op het gebied van productieauto’s met nul uitstoot.

Reacties

Heerlijk dat bij een artikel als dit een oud Renaultlogo geplaatst wordt.

Geplaatst door: walter op
Nieuwe merksignatuur Renault: Drive the change - Automobielmanagement.nl

Nieuwe merksignatuur Renault: Drive the change

Op de IAA van Frankfurt 2009 heeft Renault de nieuwe merksignatuur onthuld: ‘Drive the Change’.

Hij drukt volgens Renault de belangrijkste waarden uit van zijn bedrijfscultuur (‘dicht bij de mens’, ‘betrouwbaar en enthousiast’) en "een nieuw tijdperk inluiden" waar het gaat om de ontwikkeling en het gebruik van de auto.

Zo wil Frankrijks grootste automerk zich profileren met nieuwe generaties motoren met een lage CO2-uitstoot. In het kader van zijn Zero Emissie-programma heeft Renault op de IAA vier elektrische concept-cars onthuld. Het zijn voorlopers van modellen die in 2011 op de markt komen. Samen met Nissan wil Renault wereldwijd toonaangevend worden op het gebied van productieauto’s met nul uitstoot.

Reacties

Heerlijk dat bij een artikel als dit een oud Renaultlogo geplaatst wordt.

Geplaatst door: walter op