In januari leverde de premiumdochter van Volkswagen wereldwijd 95.400 auto’s af; een stijging van 22,6 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. In Europa deed Audi het ondanks de marktomstandigheden erg goed. De nieuwe A1 en een sterke groei bij zakelijke klanten zorgden voor een verkoopstijging van 14,8 procent in Duitsland. De goede resultaten in China en de VS kregen in januari eveneens een passend vervolg. Op basis van de resultaten van januari verwacht Audi een sterk eerste kwartaal van 2011. 

De prognose voor geheel 2011 bedraagt 1,2 miljoen afleveringen. Op de Europese markt noteerde Audi in de eerste maand van dit jaar een afzetgroei van 18,6 procent ten opzichte van januari 2010. Hoewel diverse belangrijke markten waaronder de Spaanse, de Italiaanse en de Britse een daling lieten zien, wist Audi daar toch een verkoopstijging te realiseren. In Spanje steeg het aantal verkopen zelfs met 23,7 procent ten opzichte van januari 2010. De Oost-Europese markt laat voor Audi een sterke groei zien. Op de Russische markt bedroeg het groeicijfer in januari maar liefst 48,8 procent. 

De komst van de A1 leverde een belangrijke bijdrage aan de stijging van het totale aantal verkopen. Tegelijkertijd nam ook het aantal afleveringen aan commerciële afnemers sterk toe. De SUV modellen van Audi waren in januari 2011 zeer gewild. Met in totaal 12.900 afleveringen was de Q5 wederom het bestverkochte model in zijn segment. De verkoopcijfers van de Q7 stegen in januari 2011 met maar liefst 50 procent ten opzichte van januari vorig jaar. Vooral de vraag in China, de VS en het Verenigd Koninkrijk was bijzonder groot. Op de Chinese markt verkocht Audi in januari 22.196 auto’s, een stijging van 32,1 procent vergeleken met januari 2010.  In de VS leverde Audi in januari 7.812 auto’s af (+20 procent). Op de Zuid-Amerikaanse markt bedroeg het groeicijfer 46,2 procent, in Canada 29 procent en in Japan 41,6 procent.