Fairtyre voorspelt afhaken veel banden webshops

Fairtyre, online leverancier van autobanden en motorbanden, is er van overtuigd dat alleen webshops met de juiste balans tussen een goede prijs en een klantgerichte service zullen overleven. Dit laat het bedrijf weten in een persbericht.

Online verkoop

Veel webshops die hun klanten enkel bedienen op prijs of service, zullen op de lange termijn marktaandeel verliezen en wellicht niet door kunnen zetten. Dit zegt Fairtyre te signaleren naar aanleiding van de grote opkomst van webshops vanwege de vogelvlucht van de online verkoop van banden. "Door de ontwikkeling van internet zijn de drempels voor de ontwikkeling van een webshop vele malen kleiner geworden. Dit betekent niet dat al deze webshops zullen overleven."

Klantenservice

Volgens Fairtyre zit het grootste verschil in klantenservice: "Naast een grote voorraad en een aantrekkelijke prijs hebben klanten behoefte aan een winkel die zijn beloftes na komt en zijn klanten goed van dienst is. Fairtyre zegt hierin geslaagd te zijn met een goede bereikbaarheid via e-mail en telefoon en een snelle levering: "Volledig kostenloos en in 90% van de gevallen binnen 48 uur."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Fairtyre voorspelt afhaken veel banden webshops - Automobielmanagement.nl

Fairtyre voorspelt afhaken veel banden webshops

Fairtyre, online leverancier van autobanden en motorbanden, is er van overtuigd dat alleen webshops met de juiste balans tussen een goede prijs en een klantgerichte service zullen overleven. Dit laat het bedrijf weten in een persbericht.

Online verkoop

Veel webshops die hun klanten enkel bedienen op prijs of service, zullen op de lange termijn marktaandeel verliezen en wellicht niet door kunnen zetten. Dit zegt Fairtyre te signaleren naar aanleiding van de grote opkomst van webshops vanwege de vogelvlucht van de online verkoop van banden. "Door de ontwikkeling van internet zijn de drempels voor de ontwikkeling van een webshop vele malen kleiner geworden. Dit betekent niet dat al deze webshops zullen overleven."

Klantenservice

Volgens Fairtyre zit het grootste verschil in klantenservice: "Naast een grote voorraad en een aantrekkelijke prijs hebben klanten behoefte aan een winkel die zijn beloftes na komt en zijn klanten goed van dienst is. Fairtyre zegt hierin geslaagd te zijn met een goede bereikbaarheid via e-mail en telefoon en een snelle levering: "Volledig kostenloos en in 90% van de gevallen binnen 48 uur."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding