Charles Morgan: geen concurrerend merk beginnen

Charles Morgan, die in oktober de laan uit werd gestuurd bij het Britse sportwagenmerk dat zijn familienaam draagt, ontkent dat hij van plan zou zijn een concurrerend merk op te starten.

Er waren berichten dat Morgan zou hebben gezegd van plan te zijn een nieuw  bedrijf te beginnen dat zou verder bouwen op de innovatie en de erfenis van zijn grootvader. Het oude Morgan-merk is giftig geworden, zou hij hebben gezegd. Maar volgens het Britse Autocar zou hij dat hebben ontkend. "Ik bezit altijd nog een belangrijk deel van Morgan Motor Company en ik wil nog steeds dat het bijzonder succesvol is. Als ik al van plan zou zijn een concurrent op te zetten, wat ik niet ben, is er zekler geen plaats voor twee bedrijven in de stijl van Morgan. De markt ervoor is gewoon niet groot genoeg." Volgens Charles Morgan zou er sprake zijn van een misverstand als gevolg van een haastig telefoongesprek. "Ik zei dat ik betrokken wilde blijven met de autoindustrie. Maar ik had het over de rol die ik speel in bijvoorbeeld de SMMT en Automotive Technology Council." (bron: Autocar)

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Charles Morgan: geen concurrerend merk beginnen - Automobielmanagement.nl

Charles Morgan: geen concurrerend merk beginnen

Charles Morgan, die in oktober de laan uit werd gestuurd bij het Britse sportwagenmerk dat zijn familienaam draagt, ontkent dat hij van plan zou zijn een concurrerend merk op te starten.

Er waren berichten dat Morgan zou hebben gezegd van plan te zijn een nieuw  bedrijf te beginnen dat zou verder bouwen op de innovatie en de erfenis van zijn grootvader. Het oude Morgan-merk is giftig geworden, zou hij hebben gezegd. Maar volgens het Britse Autocar zou hij dat hebben ontkend. "Ik bezit altijd nog een belangrijk deel van Morgan Motor Company en ik wil nog steeds dat het bijzonder succesvol is. Als ik al van plan zou zijn een concurrent op te zetten, wat ik niet ben, is er zekler geen plaats voor twee bedrijven in de stijl van Morgan. De markt ervoor is gewoon niet groot genoeg." Volgens Charles Morgan zou er sprake zijn van een misverstand als gevolg van een haastig telefoongesprek. "Ik zei dat ik betrokken wilde blijven met de autoindustrie. Maar ik had het over de rol die ik speel in bijvoorbeeld de SMMT en Automotive Technology Council." (bron: Autocar)

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding