Een voorbeeld van die nieuwe benadering is de samenwerking van Cadillac met Uber, een limousine app die een taxi-service en Cadillac-proefritmogelijkheden biedt tijdens de persdagen van de autoshow van Genéve.

"Wij zien onszelf als een merk dat de markt in Europa echt uitdaagt en wij begrijpen heel erg goed dat we nog veel werk moeten verrichten om ons als een relevante partij te ontwikkelen voor de kopers in het Europese premium marktsegment," zegt Thomas Sedran, President en Managing Director van Chevrolet en Cadillac Europe.

Dit jaar zullen de Cadillac ATS sedan en coupe, de nieuwe CTS sedan, de SRX cross-over en de volledig nieuwe Escalade SUV in Europa worden aangeboden. De elektrische coupé, de Cadillac ELR, zal begin 2015 beschikbaar komen voor Europese klanten. In de niet al te verre toekomst zal Cadillac in Europa ook in-car breedband en OnStar telematica dienstverlening in Europa aanbieden.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding