Goodyear voert Fortune ranglijst aan

Goodyear voert de Fortune lijst aan van ‘s werelds toonaangevende bedrijven op 5 van de 9 selectiecriteria. Dit laat de bandenproducent weten.

Vijf criteria

De vijf criteria zijn people management, gebruik van activa, maatschappelijk verantwoord ondernemen, lange-termijninvesteringen en kwaliteit van het product- en dienstenaanbod. "Deze erkenning komt er dankzij het harde werk van 69.000 Goodyear medewerkers wereldwijd," zegt Richard J. Kramer, CEO van Goodyear. "Deze onderstreept onze strategische visie en is een zinvolle mijlpaal binnen ons streven naar het ontwikkelen van duurzame toegevoegde waarde."

Reputatie management

De ‘Fortune Most Admired’ list startte in 1983 en wordt beschouwd als het beslissende rapport op het vlak reputatatiemanagement. De lijst komt tot stand door het strenge assessment door bijna 4.000 bestuurders en beursanalisten die de algehele reputatie van een bedrijf beoordelen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Goodyear voert Fortune ranglijst aan - Automobielmanagement.nl

Goodyear voert Fortune ranglijst aan

Goodyear voert de Fortune lijst aan van ‘s werelds toonaangevende bedrijven op 5 van de 9 selectiecriteria. Dit laat de bandenproducent weten.

Vijf criteria

De vijf criteria zijn people management, gebruik van activa, maatschappelijk verantwoord ondernemen, lange-termijninvesteringen en kwaliteit van het product- en dienstenaanbod. "Deze erkenning komt er dankzij het harde werk van 69.000 Goodyear medewerkers wereldwijd," zegt Richard J. Kramer, CEO van Goodyear. "Deze onderstreept onze strategische visie en is een zinvolle mijlpaal binnen ons streven naar het ontwikkelen van duurzame toegevoegde waarde."

Reputatie management

De ‘Fortune Most Admired’ list startte in 1983 en wordt beschouwd als het beslissende rapport op het vlak reputatatiemanagement. De lijst komt tot stand door het strenge assessment door bijna 4.000 bestuurders en beursanalisten die de algehele reputatie van een bedrijf beoordelen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding