De belangrijkste markt voor Bentley is de Amerikaanse. In 2014 werden daar 3.186 auto’s afgeleverd (2013: 3.140). China komt op de tweede plaats met 2.670 exemplaren (2013: 2.191). In Europa stegen de verkopen met vier procent tot 1.539 stuks; in Groot-Brittannië werden 1.387 nieuwe Bentley’s afgeleverd. In het Midden-Oosten droeg vooral de Mulsanne bij aan het nieuwe verkooprecord van 1.263 eenheden (2013: 1.185). In de regio Azië-Pacific bedroeg de groei liefst 48 procent, met in totaal 669 afleverde auto’s (2013: 452). Hier deed vooral de Continental GT het erg goed.

Bentley-CEO Wolfgang Dürheimer spreekt van "een uitzonderlijk goed jaar, waarin we onze recordkoers hebben voortgezet. Bovendien zijn we op meer markten actief dan ooit." Het merk werkt momenteel aan een SUV en investeert de komende tijd intensief in de uitbreiding van het hoofdkwartier in Crewe. Hier komt onder meer een nieuw R&D-centrum inclusief een ontwerpafdeling. In totaal ontstaan hierdoor circa duizend nieuwe banen.