Destination zijn grotere vestigingen die, in tegenstelling tot de in stadscentra gevestigde Polestar Spaces, vooral komen op bedrijventerreinen en andere locaties buiten de stad. ‘’Een verder verfijnde online omgeving wordt zo ondersteund door fysieke locaties om de merkbekendheid én de verkopen op te voeren. De klant kan online de auto samenstellen en kopen, maar we erkennen hoe belangrijk het is om die auto zelf eens goed te kunnen bekijken en een testrit te maken,’’ zegt hoofd verkoop Mike Whittington. Op Destination vestigingen kan de klant ook zijn nieuwe auto overhandigd krijgen.

Snelle uitbreiding

‘’We breiden zowel binnen de bestaande als op nieuwe markten ontzettend snel uit. Als merk dat pas net een jaar operationeel is, is dit soort ‘footprint’ zonder precedent,’’ denkt CEO Thomas Ingelath van het Zweedse merk dat net als ‘moederbedrijf’ Volvo Cars tot de Geely Groep behoort. ‘’We mikken er op in 2022 hetzelfde groeitempo vast te houden.’’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding