Automotive Quiz op Automotive Week in Helmond

Tijdens de Automotive Week op de Campus in Helmond wordt donderdag 26 maart de eerste Automotive Quiz georganiseerd.

Het betreft een avondprogramma (20.00-23.00 uur). Deelnemers moeten vragen beantwoorden over historie, technologie, retail en innovaties. Het programma is mede mogelijk gemaakt door Driven, Automotive Campus en AutomotiveNL. Kosten per tafel (maximaal 5 personen) zijn vijftig euro. Er is een beperkt aantal tafels beschikbaar; ze worden toebedeeld op volgorde van aanmelding. Registratie voor de Automotive Quiz is verplicht.

Automotive Week 2015

De Automotive Week 2015 vindt plaats van 25 maart tot en met 1 april en laat nationale en internationale relaties kennismaken met ideeën en concrete oplossingen op het gebied van smart mobility. De ontwikkeling van nieuwe technologie, toonaangevende concepten en interactie tussen weggebruiker, wegkant en voertuig maken dit in Nederland mogelijk. De proeftuinfase zijn we volgens de initiatiefnemers voorbij, de resultaten worden komende jaren geïmplementeerd.

Automotive Quiz op Automotive Week in Helmond - Automobielmanagement.nl

Automotive Quiz op Automotive Week in Helmond

Tijdens de Automotive Week op de Campus in Helmond wordt donderdag 26 maart de eerste Automotive Quiz georganiseerd.

Het betreft een avondprogramma (20.00-23.00 uur). Deelnemers moeten vragen beantwoorden over historie, technologie, retail en innovaties. Het programma is mede mogelijk gemaakt door Driven, Automotive Campus en AutomotiveNL. Kosten per tafel (maximaal 5 personen) zijn vijftig euro. Er is een beperkt aantal tafels beschikbaar; ze worden toebedeeld op volgorde van aanmelding. Registratie voor de Automotive Quiz is verplicht.

Automotive Week 2015

De Automotive Week 2015 vindt plaats van 25 maart tot en met 1 april en laat nationale en internationale relaties kennismaken met ideeën en concrete oplossingen op het gebied van smart mobility. De ontwikkeling van nieuwe technologie, toonaangevende concepten en interactie tussen weggebruiker, wegkant en voertuig maken dit in Nederland mogelijk. De proeftuinfase zijn we volgens de initiatiefnemers voorbij, de resultaten worden komende jaren geïmplementeerd.