Carmen en inMotiv werken samen

Automotivemerketingbureau Carmen en inMotiv slaan voor drie jaar de handen ineen. “Beide bedrijven hebben vele gedeelde relaties en dan ligt het voor de hand om de Synergie verder uit te bouwen”, aldus Koen van de Laar van Carmen. InMotiv levert software, diensten en data gericht op de automotive branche.

Mark Nieuwendijk van inMotiv: "Wij zien deze samenwerking als een belangrijke stap in het streven naar kwalitatieve verbreding van ons dienstenpakket. Actief telefonisch klantcontact, uitgevoerd door het dealerbedrijf zelf óf desgewenst door het contactcenter van Carmen, is een uitstekende aanvulling op de bestaande klant-contact mogelijkheden van InMotiv-dochter CaRe-Mail". Door de dataverrijkingsmogelijkheden binnen CaRe-Mail kunnen kan er efficiënt en effectief worden gebeld. Belangrijk is om de juiste mensen op het juiste tijdstip met de juiste boodschap te naderen. Overbodige contactmomenten worden daardoor vermeden".

Carmen en inMotiv werken samen - Automobielmanagement.nl

Carmen en inMotiv werken samen

Automotivemerketingbureau Carmen en inMotiv slaan voor drie jaar de handen ineen. “Beide bedrijven hebben vele gedeelde relaties en dan ligt het voor de hand om de Synergie verder uit te bouwen”, aldus Koen van de Laar van Carmen. InMotiv levert software, diensten en data gericht op de automotive branche.

Mark Nieuwendijk van inMotiv: "Wij zien deze samenwerking als een belangrijke stap in het streven naar kwalitatieve verbreding van ons dienstenpakket. Actief telefonisch klantcontact, uitgevoerd door het dealerbedrijf zelf óf desgewenst door het contactcenter van Carmen, is een uitstekende aanvulling op de bestaande klant-contact mogelijkheden van InMotiv-dochter CaRe-Mail". Door de dataverrijkingsmogelijkheden binnen CaRe-Mail kunnen kan er efficiënt en effectief worden gebeld. Belangrijk is om de juiste mensen op het juiste tijdstip met de juiste boodschap te naderen. Overbodige contactmomenten worden daardoor vermeden".