ANWB presenteert echt zijn nieuwe logo

Meer dan tienduizend leden en ruim 650 personeelsleden van de ANWB hebben gereageerd op de uitnodiging om een voorkeur uit te spreken voor één van twee ontworpen logo’s.

De uitslag is nu bekendgemaakt. Vooral de jongere leden en personeelsleden hadden een duidelijke voorkeur voor het nu gekozen logo. Het nieuwe ANWB- logo is ontwikkeld door Millford Brand-id. Het logo benadrukt volgens de ANWB het ‘richtinggevende’ karakter van de ANWB. De twee diagonale lijnen staan voor de windrichtingen en de schuine stand zorgt voor dynamiek en voorwaartse kracht en beweging.

 

 

ANWB presenteert echt zijn nieuwe logo - Automobielmanagement.nl

ANWB presenteert echt zijn nieuwe logo

Meer dan tienduizend leden en ruim 650 personeelsleden van de ANWB hebben gereageerd op de uitnodiging om een voorkeur uit te spreken voor één van twee ontworpen logo’s.

De uitslag is nu bekendgemaakt. Vooral de jongere leden en personeelsleden hadden een duidelijke voorkeur voor het nu gekozen logo. Het nieuwe ANWB- logo is ontwikkeld door Millford Brand-id. Het logo benadrukt volgens de ANWB het ‘richtinggevende’ karakter van de ANWB. De twee diagonale lijnen staan voor de windrichtingen en de schuine stand zorgt voor dynamiek en voorwaartse kracht en beweging.