Bovag klaar voor toekomst

Bovag, RAI, Focwa onder één dak in Bunnik. De droom van Bovag-bondsvoorzitter Jan Ploeg. “Maar je moet durven dromen. Eén mobiliteitskenniscentrum in Nederland is de ideale oplossing en wij hebben de mogelijkheden in Bunnik. We gaan in ieder geval het gebouw grondig in de steigers zetten. Het nieuwe logo is slechts een voorbode.”

Niet alleen het gebouw krijgt een injectie voor de toekomst. De Bovag gaat haar bakens verzetten. De maatschappelijke veranderingen zijn niet aan Bunnik voorbijgegaan. Zo claimt de Bovag de mobiliteit in Nederland. "We zijn er voor onze elfduizend leden, tachtigduizend werknemers en al onze klanten. En wat goed is voor onze leden is ook goed voor de werknemers en klanten."

Bovag komt met een Pechhulp. De zesduizend leden zullen gestrande klanten al sleutelend en slepend weer op weg helpen en is hiermee, na de ANWB en Route Mobiel de derde landelijke hulpdienst.

De overheidsmaatregelen ten aanzien van de autorijder zitten de Bovag eveneens hoog. "Onder het mom van milieu wordt de ene na de andere maatregel genomen. Het lijkt weer aardig op autootje pesten," meent een woordvoerder.  Het milieueffect van de belastingmaatregels is volgens de Bovag hooguit één procent. "We gaan er van uit dat het in 2009 genoeg is. Daarnaast zijn we er van overtuigd dat de technische problemen in 2015 zijn opgelost."

Reacties

“Eén mobiliteitskenniscentrum in Nederland is de ideale oplossing” Deze uitspraak van de heer Jan Ploeg, BOVAG Bondsvoorzitter, lees ik in uw artikel. Helaas kan ik uit het artikel niet opmaken waarom de heer Ploeg deze mening is toegedaan. Ik zie ook nadelen. Verschillende partijen hebben verschillende belangen en daarom ook vaak andere meningen. Ik hoop niet dat we als BOVAG te log gaan worden en dat hierdoor een te eenzijdige blik op de kijken van zaken zal ontstaan. Chris Ermers.

Geplaatst door: Chris Ermers op
Bovag klaar voor toekomst - Automobielmanagement.nl

Bovag klaar voor toekomst

Bovag, RAI, Focwa onder één dak in Bunnik. De droom van Bovag-bondsvoorzitter Jan Ploeg. “Maar je moet durven dromen. Eén mobiliteitskenniscentrum in Nederland is de ideale oplossing en wij hebben de mogelijkheden in Bunnik. We gaan in ieder geval het gebouw grondig in de steigers zetten. Het nieuwe logo is slechts een voorbode.”

Niet alleen het gebouw krijgt een injectie voor de toekomst. De Bovag gaat haar bakens verzetten. De maatschappelijke veranderingen zijn niet aan Bunnik voorbijgegaan. Zo claimt de Bovag de mobiliteit in Nederland. "We zijn er voor onze elfduizend leden, tachtigduizend werknemers en al onze klanten. En wat goed is voor onze leden is ook goed voor de werknemers en klanten."

Bovag komt met een Pechhulp. De zesduizend leden zullen gestrande klanten al sleutelend en slepend weer op weg helpen en is hiermee, na de ANWB en Route Mobiel de derde landelijke hulpdienst.

De overheidsmaatregelen ten aanzien van de autorijder zitten de Bovag eveneens hoog. "Onder het mom van milieu wordt de ene na de andere maatregel genomen. Het lijkt weer aardig op autootje pesten," meent een woordvoerder.  Het milieueffect van de belastingmaatregels is volgens de Bovag hooguit één procent. "We gaan er van uit dat het in 2009 genoeg is. Daarnaast zijn we er van overtuigd dat de technische problemen in 2015 zijn opgelost."

Reacties

“Eén mobiliteitskenniscentrum in Nederland is de ideale oplossing” Deze uitspraak van de heer Jan Ploeg, BOVAG Bondsvoorzitter, lees ik in uw artikel. Helaas kan ik uit het artikel niet opmaken waarom de heer Ploeg deze mening is toegedaan. Ik zie ook nadelen. Verschillende partijen hebben verschillende belangen en daarom ook vaak andere meningen. Ik hoop niet dat we als BOVAG te log gaan worden en dat hierdoor een te eenzijdige blik op de kijken van zaken zal ontstaan. Chris Ermers.

Geplaatst door: Chris Ermers op