Topkoks ontdekken dure automerken als sponsor

Steeds meer dure automerken gaan een samenwerking aan met sterrenkoks. In vakjargon: auto-importeur en restaurant voeren samen een dual-brandingcampagne. Paul van der Bunt van Restaurant de Leuf in Ubachsberg komt met het Bentley-prestigemenu. De gast wordt daarbij opgehaald en weggebracht in een Bentley.

‘Bentley en Rolls Royce zijn toonaangevend voor het beste en elegantste dat de automobielwereld te bieden heeft. Zo staat ook de Leuf synoniem voor de allerbeste producten en de meest verrassende gerechten als het om gastronomie gaat’, schrijft Van der Bunt in zijn e-magazine. Yanine Lubbinge van Jaguar Nederland verklaart zo ook de samenwerking tussen Jaguar en de Librije: ‘Beide bedrijven staan voor een hoge kwaliteit. De gast moet verwend worden en een pure beleving ondergaan.’ AM meldde al die samenwerking tussen Jonnie en Therese de Boer van De Librije en Jaguar.

 

Sergio Herman van het beroemde Oud-Sluis in Sluis (drie Michelin-sterren) trok met een Land Rover Defender naar Afrika en schreef er een boek over, ‘Buiten de kaart’ geheten. Hij ging op zoek naar authentieke ‘bush-gerechten’ die nooit op een kaart hebben gestaan. Een culinaire ontdekkingsreis dus. Topkok Herman is officieel partner van Land Rover. ‘Buiten de kaart’ is verkrijgbaar bij Restaurant Oud Sluis, maar kan ook worden besteld via de Land Rover-dealers en www.beleeflandrover.nl. Voor elk verkocht boek doneert Land Rover Nederland een muskietennet aan de stichting Drive Against Malaria.

 

Culinaire Verwennerij Bij Jef op Texel (1 ster) introduceert een speciale taxiservice voor zijn gasten zodat die ook van de wijnen kunnen genieten maar Jef wist nog geen automerk te strikken. (bron: Misset’s Horeca)

 

 

Topkoks ontdekken dure automerken als sponsor - Automobielmanagement.nl

Topkoks ontdekken dure automerken als sponsor

Steeds meer dure automerken gaan een samenwerking aan met sterrenkoks. In vakjargon: auto-importeur en restaurant voeren samen een dual-brandingcampagne. Paul van der Bunt van Restaurant de Leuf in Ubachsberg komt met het Bentley-prestigemenu. De gast wordt daarbij opgehaald en weggebracht in een Bentley.

‘Bentley en Rolls Royce zijn toonaangevend voor het beste en elegantste dat de automobielwereld te bieden heeft. Zo staat ook de Leuf synoniem voor de allerbeste producten en de meest verrassende gerechten als het om gastronomie gaat’, schrijft Van der Bunt in zijn e-magazine. Yanine Lubbinge van Jaguar Nederland verklaart zo ook de samenwerking tussen Jaguar en de Librije: ‘Beide bedrijven staan voor een hoge kwaliteit. De gast moet verwend worden en een pure beleving ondergaan.’ AM meldde al die samenwerking tussen Jonnie en Therese de Boer van De Librije en Jaguar.

 

Sergio Herman van het beroemde Oud-Sluis in Sluis (drie Michelin-sterren) trok met een Land Rover Defender naar Afrika en schreef er een boek over, ‘Buiten de kaart’ geheten. Hij ging op zoek naar authentieke ‘bush-gerechten’ die nooit op een kaart hebben gestaan. Een culinaire ontdekkingsreis dus. Topkok Herman is officieel partner van Land Rover. ‘Buiten de kaart’ is verkrijgbaar bij Restaurant Oud Sluis, maar kan ook worden besteld via de Land Rover-dealers en www.beleeflandrover.nl. Voor elk verkocht boek doneert Land Rover Nederland een muskietennet aan de stichting Drive Against Malaria.

 

Culinaire Verwennerij Bij Jef op Texel (1 ster) introduceert een speciale taxiservice voor zijn gasten zodat die ook van de wijnen kunnen genieten maar Jef wist nog geen automerk te strikken. (bron: Misset’s Horeca)