AutoFirst maakt succesvolle start met private lease

brand story

AutoFirst is een full-service werkplaatsconcept, met momenteel 138 vestigingen en ondersteund door Fource en haar Full Fource Partner grossiers. In gesprek met manager marketing Rogier Roet van Fource over de kracht van dit concept en de acti- viteiten op het gebied van private lease.

“Geen gedoe, goed geregeld!” Zo vat Rogier Roet het ‘geheim’ van het AutoFirst-concept samen. “De AutoFirst-garagist kent zijn klant persoonlijk, is zelf de bindende factor en is nooit te beroerd om hem/haar persoonlijk te helpen.” Regionaal geënte marketing blijft volgens hem key binnen AutoFirst. “Hiermee kan AutoFirst optimaal inspelen op de behoefte van de garagist en de eindconsument.”

Private lease
AutoFirst heeft een succesvolle start gemaakt met private lease. Hiervoor is ook een bestelportal op de landelijke website gelanceerd, waaraan een landelijke social mediacampagne en een online reclamecampagne zijn gekoppeld. “Naast de regionale marketingcampagnes zal AutoFirst ook meer dan voorheen landelijk marketing gaan bedrijven om zo de naamsbekendheid te vergroten.”

Roer recht
Hoewel de huidige situatie de nodige uitdagingen met zich meebrengt, plannen ze bij Fource geen drastische koerswijziging. “Wij houden onze roer recht en helpen onze franchisenemers waar dat nodig en mogelijk is.” Denk aan de aangepaste uitingen van het bedrijf begin dit jaar, waarin werd benadrukt dat de vestigingen open bleven en alle regels in acht zouden nemen. “Je staat als deelnemer in een garageformule waarin ook de grossier een belangrijke rol heeft, simpelweg altijd samen sterk. Niet-gereden kilometers worden natuurlijk nooit goed gemaakt, maar wij verwachten de stabiele resultaten van de afgelopen maanden zeker te kunnen vasthouden en bovendien met AutoFirst een mooie groei door te maken.”

AutoFirst maakt succesvolle start met private lease - Automobielmanagement.nl

AutoFirst maakt succesvolle start met private lease

brand story

AutoFirst is een full-service werkplaatsconcept, met momenteel 138 vestigingen en ondersteund door Fource en haar Full Fource Partner grossiers. In gesprek met manager marketing Rogier Roet van Fource over de kracht van dit concept en de acti- viteiten op het gebied van private lease.

“Geen gedoe, goed geregeld!” Zo vat Rogier Roet het ‘geheim’ van het AutoFirst-concept samen. “De AutoFirst-garagist kent zijn klant persoonlijk, is zelf de bindende factor en is nooit te beroerd om hem/haar persoonlijk te helpen.” Regionaal geënte marketing blijft volgens hem key binnen AutoFirst. “Hiermee kan AutoFirst optimaal inspelen op de behoefte van de garagist en de eindconsument.”

Private lease
AutoFirst heeft een succesvolle start gemaakt met private lease. Hiervoor is ook een bestelportal op de landelijke website gelanceerd, waaraan een landelijke social mediacampagne en een online reclamecampagne zijn gekoppeld. “Naast de regionale marketingcampagnes zal AutoFirst ook meer dan voorheen landelijk marketing gaan bedrijven om zo de naamsbekendheid te vergroten.”

Roer recht
Hoewel de huidige situatie de nodige uitdagingen met zich meebrengt, plannen ze bij Fource geen drastische koerswijziging. “Wij houden onze roer recht en helpen onze franchisenemers waar dat nodig en mogelijk is.” Denk aan de aangepaste uitingen van het bedrijf begin dit jaar, waarin werd benadrukt dat de vestigingen open bleven en alle regels in acht zouden nemen. “Je staat als deelnemer in een garageformule waarin ook de grossier een belangrijke rol heeft, simpelweg altijd samen sterk. Niet-gereden kilometers worden natuurlijk nooit goed gemaakt, maar wij verwachten de stabiele resultaten van de afgelopen maanden zeker te kunnen vasthouden en bovendien met AutoFirst een mooie groei door te maken.”