Het netto verlies van de Nederlandse sportautofabrikant was over 2005 nog 1,9 miljoen euro, aanmerkelijk minder dan de vijf miljoen in 2004. In het eerste kwartaal van dit jaar hoopt Spyker een positieve cashflow te laten zien. In 2006 moeten honderd auto’s geproduceerd worden en een extra productiehal (van twaalfhonderd vierkante meter) zal in april in Zeewolde in gebruik worden genomen. Ook de C12 LaTurbi gaat dit jaar in productie. Op de beurs is Spyker Cars inmiddels meer dan dertig miljoen euro waard. Het aandeel opende vrijdagochtend op 18,85 euro. Bij de presentatie van de jaarcijfers van Spyker Cars NV over 2005 liet chef Victor Muller in een toelichting weten 114 orders voor de Spyker D12 Peking-to-Paris te hebben. Deze super-suv gaat eind 2007 in productie. De orders moeten opgeteld worden bij de 191 bestaande orders (per 31 december 2005) voor de C8. Er is veel interesse voor deze auto uit Amerika, dankzij de Amerikaanse EPA-certificering en de aanstelling van nieuwe dealers. Wereldwijd zijn er nu 27 dealers, maar Spyker wil dit jaar dealers in Japan, India en vooral in het Midden-Oosten toevoegen.