Twee Nederlandse dealer krijgen Europese ‘presidents award’

James Muir, president van Mazda Motor Europe, heeft onlangs voor de derde keer in de geschiedenis van Mazda de zogenaamde Presidents Awards uitgereikt. Twee Nederlandse dealers kregen ‘m ook.

Totaal 42 Mazda-dealers uit 21 landen ontvingen deze onderscheiding voor hun excellente prestaties op het gebied van klanttevredenheid en verkoop in 2006. In Nederland vielen Jochem Winkelhorst van Autobedrijf D.H. Winkelhorst in Winterswijk en Nico Bruggink van Autobedrijf Nico Bruggink uit Borculo de eer te beurt. De winnaars van de Mazda Presidents Awards zijn de crème de la crème van het dealernetwerk. De onderscheiden dealers werden beoordeeld op basis van hun verkoop in 2006, zowel in sales als in after sales, en op basis van de Mazda Satisfaction Index (MSI), die zich richt op eigenaars van nieuwe Mazda’s. Dit diagnostisch onderzoek meet de mate van tevredenheid tussen klanten, hun auto en hun dealer. Om in aanmerking te komen voor een Presidents Award moest de desbetreffende dealer hoger scoren dan het landelijk gemiddelde.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Twee Nederlandse dealer krijgen Europese ‘presidents award’ - Automobielmanagement.nl

Twee Nederlandse dealer krijgen Europese ‘presidents award’

James Muir, president van Mazda Motor Europe, heeft onlangs voor de derde keer in de geschiedenis van Mazda de zogenaamde Presidents Awards uitgereikt. Twee Nederlandse dealers kregen ‘m ook.

Totaal 42 Mazda-dealers uit 21 landen ontvingen deze onderscheiding voor hun excellente prestaties op het gebied van klanttevredenheid en verkoop in 2006. In Nederland vielen Jochem Winkelhorst van Autobedrijf D.H. Winkelhorst in Winterswijk en Nico Bruggink van Autobedrijf Nico Bruggink uit Borculo de eer te beurt. De winnaars van de Mazda Presidents Awards zijn de crème de la crème van het dealernetwerk. De onderscheiden dealers werden beoordeeld op basis van hun verkoop in 2006, zowel in sales als in after sales, en op basis van de Mazda Satisfaction Index (MSI), die zich richt op eigenaars van nieuwe Mazda’s. Dit diagnostisch onderzoek meet de mate van tevredenheid tussen klanten, hun auto en hun dealer. Om in aanmerking te komen voor een Presidents Award moest de desbetreffende dealer hoger scoren dan het landelijk gemiddelde.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding