Online offreren en taxeren leveren panklare leads

DTC Media constateerde een groeiende behoefte bij dealers aan een actievere inzet van de eigen website in het verkoopproces. De nieuwe Online Taxatie Module voorziet, volgens eigen zeggen in deze behoefte door panklare leads te genereren.

Directeur Marcel Barnas is blij met de nieuwe module. "Eindelijk kunnen we dealers de optimale dynamiek op hun website bieden." Tot nu toe was het internet naar zijn idee nogal statisch voor het dealerbedrijf. Barnas: "Door de komst van actiewebsites werd er al meer beweging gecreëerd, maar nog steeds was dat een tamelijk passieve manier van communiceren." Door de nu gelanceerde Online Taxatie Module kan een dealer via zijn (actie)website direct een offerte maken en tegelijkertijd een taxatie doen van de inruiler. Barnas: "Daarmee verandert de websitebezoeker direct van anonieme zoeker tot gerichte prospect. Het levert feitelijk panklare leads op." Deze online tool is een doorontwikkeling van de al langer bestaande taxatiemailing in print van DTC Media. "Beide producten kunnen prima naast elkaar worden ingezet."

Hoe het werkt? Heel eenvoudig. Op de website van de dealer wordt de Online Taxatie Module tool ingebracht. Bezoekers geven vervolgens aan naar welke (actie)auto de belangstelling uitgaat en kunnen door het opgeven van kenteken en aanvullende specificaties de inruiler beschrijven. Marcel Barnas: "Met het doorlopen van een vijftal stappen wordt er online een maatwerkofferte gemaakt, inclusief de maandtermijn bij financiering. Desgewenst kan er ook nog een alternatief model geoffreerd worden."  Voor de bepaling van de inruilprijs maakt de module gebruik van Autotelex Pro. Mededirecteur Frans Huetink hierover: "Een dealer kan vooraf de autowaardes op merk en modelniveau nog naar eigen inzicht wijzigen."

Informatie: http://www.onlinetaxatiemailing.nl/

Online offreren en taxeren leveren panklare leads - Automobielmanagement.nl

Online offreren en taxeren leveren panklare leads

DTC Media constateerde een groeiende behoefte bij dealers aan een actievere inzet van de eigen website in het verkoopproces. De nieuwe Online Taxatie Module voorziet, volgens eigen zeggen in deze behoefte door panklare leads te genereren.

Directeur Marcel Barnas is blij met de nieuwe module. "Eindelijk kunnen we dealers de optimale dynamiek op hun website bieden." Tot nu toe was het internet naar zijn idee nogal statisch voor het dealerbedrijf. Barnas: "Door de komst van actiewebsites werd er al meer beweging gecreëerd, maar nog steeds was dat een tamelijk passieve manier van communiceren." Door de nu gelanceerde Online Taxatie Module kan een dealer via zijn (actie)website direct een offerte maken en tegelijkertijd een taxatie doen van de inruiler. Barnas: "Daarmee verandert de websitebezoeker direct van anonieme zoeker tot gerichte prospect. Het levert feitelijk panklare leads op." Deze online tool is een doorontwikkeling van de al langer bestaande taxatiemailing in print van DTC Media. "Beide producten kunnen prima naast elkaar worden ingezet."

Hoe het werkt? Heel eenvoudig. Op de website van de dealer wordt de Online Taxatie Module tool ingebracht. Bezoekers geven vervolgens aan naar welke (actie)auto de belangstelling uitgaat en kunnen door het opgeven van kenteken en aanvullende specificaties de inruiler beschrijven. Marcel Barnas: "Met het doorlopen van een vijftal stappen wordt er online een maatwerkofferte gemaakt, inclusief de maandtermijn bij financiering. Desgewenst kan er ook nog een alternatief model geoffreerd worden."  Voor de bepaling van de inruilprijs maakt de module gebruik van Autotelex Pro. Mededirecteur Frans Huetink hierover: "Een dealer kan vooraf de autowaardes op merk en modelniveau nog naar eigen inzicht wijzigen."

Informatie: http://www.onlinetaxatiemailing.nl/