Pim Hutjens productmanager Autotrack.nl

Pim Hutjens is bij AutoTrack.nl in dienst getreden als productmanager. Hij gaat zich bezighouden met de mobiele strategie van occasions en nieuwe auto’s.

Pim Hutjens (34)werkte bij EuroClix, waar hij acht jaar als projectmanager heeft gewerkt. Met deze ervaring gaat hij zich bij AutoTrack.nl richten op het verder ontwikkelen van de mobiele strategie voor zowel de consument als het autobedrijf. Hutjens: "AutoTrack.nl heeft de aanzet gegeven om het kopen van een auto transparanter èn leuker te maken. Ik wil deze propositie verder gaan uitbouwen samen met verschillende interessante partners. Tegelijkertijd wil ik autobedrijven laten zien wat AutoTrack.nl allemaal voor de autobranche kan betekenen, zoals het genereren van leads en het vergroten van de bezoekersaantallen in de showroom."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Pim Hutjens productmanager Autotrack.nl - Automobielmanagement.nl

Pim Hutjens productmanager Autotrack.nl

Pim Hutjens is bij AutoTrack.nl in dienst getreden als productmanager. Hij gaat zich bezighouden met de mobiele strategie van occasions en nieuwe auto’s.

Pim Hutjens (34)werkte bij EuroClix, waar hij acht jaar als projectmanager heeft gewerkt. Met deze ervaring gaat hij zich bij AutoTrack.nl richten op het verder ontwikkelen van de mobiele strategie voor zowel de consument als het autobedrijf. Hutjens: "AutoTrack.nl heeft de aanzet gegeven om het kopen van een auto transparanter èn leuker te maken. Ik wil deze propositie verder gaan uitbouwen samen met verschillende interessante partners. Tegelijkertijd wil ik autobedrijven laten zien wat AutoTrack.nl allemaal voor de autobranche kan betekenen, zoals het genereren van leads en het vergroten van de bezoekersaantallen in de showroom."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding