Verlengde Caddy Maxi voor dertien mille

Onder de duidelijke benaming Caddy Maxi viel de BedrijfsautoRAI de primeur ten deel. VW betitelt de Maxi als een ‘nieuwe voertuigklasse' maar dat nemen we maar met een korreltje zout.  Hoe dan ook, met zijn lengte van 4,88 meter is de Maxi 47 centimeter langer dan de standaard Caddy. De wielbasis meet ruim drie meter, […]

Onder de duidelijke benaming Caddy Maxi viel de BedrijfsautoRAI de primeur ten deel. VW betitelt de Maxi als een ‘nieuwe voertuigklasse' maar dat nemen we maar met een korreltje zout. 

Hoe dan ook, met zijn lengte van 4,88 meter is de Maxi 47 centimeter langer dan de standaard Caddy. De wielbasis meet ruim drie meter, het laadvolume is 4,2 kuub en het laadvermogen bedraagt 900 kilo. Met een laadvloerlengte van 2,25 meter komt hij al aardig in de buurt bij de 2,54 meter van de VW Transporter T5. De zijschuifdeur is 110 cm hoog en 70 cm breed.

De Caddy Maxi heeft verder een toegestane dakbelasting van honderd kilo en hij mag een (geremde) aanhanger tot 1500 kilogram trekken. De scheidingswand achter de cabine kan geheel gesloten of met een ruit erin worden geleverd.

De Caddy Maxi zal, naast de bekende 1.9 TDI diesels, ook leverbaar worden met de uit diverse personenauto's bekende 2,0 liter TDI met 103 kW/320 Nm.

De Caddy Maxi wordt pas begin volgend jaar leverbaar, net als de gelijktijdig op de RAI onthulde nieuwelingen als de Renault Kangoo Express, Citroën Nemo, Fiat Fiorino en Peugeot Bipper. Maar in tegenstelling tot die andere merken heeft VW-importeur Pon al wel de vanafprijs vastgesteld: 12.950 euro, vanzelfsprekend exclusief bpm en btw.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Verlengde Caddy Maxi voor dertien mille - Automobielmanagement.nl

Verlengde Caddy Maxi voor dertien mille

Onder de duidelijke benaming Caddy Maxi viel de BedrijfsautoRAI de primeur ten deel. VW betitelt de Maxi als een ‘nieuwe voertuigklasse' maar dat nemen we maar met een korreltje zout.  Hoe dan ook, met zijn lengte van 4,88 meter is de Maxi 47 centimeter langer dan de standaard Caddy. De wielbasis meet ruim drie meter, […]

Onder de duidelijke benaming Caddy Maxi viel de BedrijfsautoRAI de primeur ten deel. VW betitelt de Maxi als een ‘nieuwe voertuigklasse' maar dat nemen we maar met een korreltje zout. 

Hoe dan ook, met zijn lengte van 4,88 meter is de Maxi 47 centimeter langer dan de standaard Caddy. De wielbasis meet ruim drie meter, het laadvolume is 4,2 kuub en het laadvermogen bedraagt 900 kilo. Met een laadvloerlengte van 2,25 meter komt hij al aardig in de buurt bij de 2,54 meter van de VW Transporter T5. De zijschuifdeur is 110 cm hoog en 70 cm breed.

De Caddy Maxi heeft verder een toegestane dakbelasting van honderd kilo en hij mag een (geremde) aanhanger tot 1500 kilogram trekken. De scheidingswand achter de cabine kan geheel gesloten of met een ruit erin worden geleverd.

De Caddy Maxi zal, naast de bekende 1.9 TDI diesels, ook leverbaar worden met de uit diverse personenauto's bekende 2,0 liter TDI met 103 kW/320 Nm.

De Caddy Maxi wordt pas begin volgend jaar leverbaar, net als de gelijktijdig op de RAI onthulde nieuwelingen als de Renault Kangoo Express, Citroën Nemo, Fiat Fiorino en Peugeot Bipper. Maar in tegenstelling tot die andere merken heeft VW-importeur Pon al wel de vanafprijs vastgesteld: 12.950 euro, vanzelfsprekend exclusief bpm en btw.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding