Zo kan Eileen telefoontjes doorverbinden, file-informatie geven of online informatie opzoeken, zoals treinvertrektijden vanaf het dichtstbijzijnde NS station.

Richard Sikkel, directeur van Athlon Car Lease: "Deze dienst sluit aan bij onze missie om mobiliteit te verduurzamen, net als eerder de introductie van de NS Business Card. Heeft de leaserijder écht geen andere mogelijkheid dan de auto te nemen, dan kan hij of zij in elk geval zijn tijd zo efficiënt mogelijk benutten."

 

Behalve het opzoeken van informatie kan Eileen ook bezoekverslagen maken, gedicteerde e-mails versturen, klanten bellen en afspraken verzetten. Volgens Sikkel bellen zakenrijders voor al dit soort zaken nu meestal met de backoffice van het bedrijf. "Dat is met deze service niet meer nodig, waardoor werkgevers kostenvoordelen behalen doordat zowel op kantoor als door de medewerkers onderweg efficiënter kan worden gewerkt." Athlon-klanten kunnen drie maanden proefdraaien, daarna betalen ze 4,50 euro per maand voor een abonnement.

 

De telefonische dienst van Eileen maakt onderdeel uit van het multimedia concept Eileen. Haar motto is: ‘Je persoonlijke assistente voor onderweg!’ Het multimediaconcept Eileen bestaat naast de de persoonlijke telefonische dienst 0900-9722 uit de website www.eileen.nl, Eileen Magazine, Het Nationale Automobilisten Onderzoek, sms-diensten en een promotieteam langs de Nederlandse wegen. Eileen is een merk van YPCA, Your Personal Call Assistant in Hilversum.