BMW Group Nederland is de tweede organisatie die het keurmerk van de leasemaatschappij ontvangt. Met het premiumlabel garandeert LeasePlan zijn leaserijders de ‘allerbeste kwaliteit en service’ voor reparatie- en onderhoudsbeurten. Eerder dit jaar mocht Bosch Car Service het keurmerk al ontvangen. LeasePlan streeft naar een breed, maar vooral kwalitatief hoogwaardig onderhoudsnetwerk voor haar leaserijders. LeasePlan wil zich op deze manier verzekeren van leveranciers die optimale dienstverlening. Onderzoek onder leaserijders wees uit dat klanten vooral tevreden zijn over de geboden service van BMW en MINI-dealers, stelt LeasePlan.

De leasemaatschappij is twee jaar geleden gestart met haar voorkeursnetwerk. Alle leveranciers in dit netwerk worden door LeasePlan continu beoordeeld op de kwaliteit van het geleverde werk, het proces en de daarmee gepaard gaande kosten. Via de LeasePlan Berijdersservice en de AfspraakPlanner krijgen leaserijders eenvoudig inzicht in het bij LeasePlan aangesloten voorkeursnetwerk. Leaserijders kunnen binnen dit netwerk zelf bepalen bij welke leverancier zij reparatie- en onderhoudsdiensten afnemen – bij de merkendealer of via het universele kanaal.

De leasemaatschappij verwacht het aantal Premium Partners binnen het voorkeursnetwerk komend jaar nog verder uit te breiden.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding