Athlon en Wensink: Service Centre in Apeldoorn

Athlon Service Centre opent 3 mei haar deuren in Apeldoorn, in samenwerking met Wensink Automotive. Daarmee zijn er dan zeven van deze centres in Nederland.

In april 2009 opende de leasemaatschappij haar eerste Service Centre in Lisserbroek. Ondertussen zijn er ook vestigingen in Almere, Arnhem, Eindhoven, Utrecht, Rotterdam en binnenkort dus eveneens in Apeldoorn. Achterliggende gedachte van het concept is dat leaserijders niet meer meerdere afspraken hoeven te maken bij verschillende leveranciers. Tijdens onderhoud wordt bijvoorbeeld ook eventuele ruitschades, reparaties, APK of vervanging van banden meegenomen. De leaserijder wordt zelf benaderd als het tijd is voor een onderhoudsbeurt.

Athlon Car Lease en Wensink bieden hun onderhoud en reparaties van leaseauto’s aan in de regio Apeldoorn/Zwolle. Arjan Pelle, aftersales directeur bij Wensink, vindt het Athlon Service Centre een passende aanvulling op de dienstverlening. "Ons pand in Apeldoorn is de ideale locatie voor leaserijders. Het ligt vlakbij de snelweg en andere belangrijke toegangswegen." Als extra service biedt Wensink haal- en brengservice en vervangend vervoer aan.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Als Athlon (en andere grote leasemaatschappijen) niet altijd voor een stuiver op de eerste rang zouden willen zitten, kan de leaserijder prima bij de merkdealer terecht, ook voor ruitschade, banden en haal- en brengservice. Tot op heden MOEST de leaserijder bij verschillen leveranciers afspraken maken omdat de leasemaatschappij dat bepaald. De volgende stap is dat de merkdealer geen auto\’s meer mag leveren want die worden dan door de leasemaatschappijen rechtstreeks van de fabrikant betrokken. Centrale inkoop is daar al de voorbode van; hierbij worden de lokale merkdealers ook al buitenspel gezet door de leasemaatschappijen. Binnenkort kun je je lease Peugeot bij Wensink laten onderhouden; het moet toch niet gekker worden. De achterliggende gedachte is echt niet het belang van de leaserijder maar het belang van de leasemaatschappij: nog meer geld in het laadje!

Geplaatst door: Apeldoorner op
Athlon en Wensink: Service Centre in Apeldoorn - Automobielmanagement.nl

Athlon en Wensink: Service Centre in Apeldoorn

Athlon Service Centre opent 3 mei haar deuren in Apeldoorn, in samenwerking met Wensink Automotive. Daarmee zijn er dan zeven van deze centres in Nederland.

In april 2009 opende de leasemaatschappij haar eerste Service Centre in Lisserbroek. Ondertussen zijn er ook vestigingen in Almere, Arnhem, Eindhoven, Utrecht, Rotterdam en binnenkort dus eveneens in Apeldoorn. Achterliggende gedachte van het concept is dat leaserijders niet meer meerdere afspraken hoeven te maken bij verschillende leveranciers. Tijdens onderhoud wordt bijvoorbeeld ook eventuele ruitschades, reparaties, APK of vervanging van banden meegenomen. De leaserijder wordt zelf benaderd als het tijd is voor een onderhoudsbeurt.

Athlon Car Lease en Wensink bieden hun onderhoud en reparaties van leaseauto’s aan in de regio Apeldoorn/Zwolle. Arjan Pelle, aftersales directeur bij Wensink, vindt het Athlon Service Centre een passende aanvulling op de dienstverlening. "Ons pand in Apeldoorn is de ideale locatie voor leaserijders. Het ligt vlakbij de snelweg en andere belangrijke toegangswegen." Als extra service biedt Wensink haal- en brengservice en vervangend vervoer aan.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Als Athlon (en andere grote leasemaatschappijen) niet altijd voor een stuiver op de eerste rang zouden willen zitten, kan de leaserijder prima bij de merkdealer terecht, ook voor ruitschade, banden en haal- en brengservice. Tot op heden MOEST de leaserijder bij verschillen leveranciers afspraken maken omdat de leasemaatschappij dat bepaald. De volgende stap is dat de merkdealer geen auto\’s meer mag leveren want die worden dan door de leasemaatschappijen rechtstreeks van de fabrikant betrokken. Centrale inkoop is daar al de voorbode van; hierbij worden de lokale merkdealers ook al buitenspel gezet door de leasemaatschappijen. Binnenkort kun je je lease Peugeot bij Wensink laten onderhouden; het moet toch niet gekker worden. De achterliggende gedachte is echt niet het belang van de leaserijder maar het belang van de leasemaatschappij: nog meer geld in het laadje!

Geplaatst door: Apeldoorner op