Wie betaalt de rekening van Autobrief 2?

Door de (lage) bijtelling heeft de overheid miljarden euro’s misgelopen aan belastinginkomsten, maar daar wordt nu een stokje voor gestoken. En dat gaan werkgevers merken, al is het maar door de ‘discussies’ die ze zullen krijgen met hun werknemers, die er soms wel twee- tot driehonderd euro netto op achteruit kunnen gaan.

Op de site van onze partner Trendsinautoleasing.nl spreekt Frank van Klink van XL Lease over deze kwestie. Autobrief 2 van staatssecretaris Wiebes zal naar verwachting grote invloed hebben op de hele mobiliteitsmix. Maar hoe werknemers zich ook zullen gaan verplaatsen, let vooral op het woon-werkverkeer – zegt mobiliteitsdienstverlener Optima. Want de crux zit ‘m vaak in het woon-werkverkeer, volgens het bedrijf een vergeten kostenpost. (bron: Trendsinautoleasing.nl)

Meer over deze kwestie in de special Driving Business van Automobiel Management, die deze maand verschijnt.

Wie betaalt de rekening van Autobrief 2? - Automobielmanagement.nl

Wie betaalt de rekening van Autobrief 2?

Door de (lage) bijtelling heeft de overheid miljarden euro’s misgelopen aan belastinginkomsten, maar daar wordt nu een stokje voor gestoken. En dat gaan werkgevers merken, al is het maar door de ‘discussies’ die ze zullen krijgen met hun werknemers, die er soms wel twee- tot driehonderd euro netto op achteruit kunnen gaan.

Op de site van onze partner Trendsinautoleasing.nl spreekt Frank van Klink van XL Lease over deze kwestie. Autobrief 2 van staatssecretaris Wiebes zal naar verwachting grote invloed hebben op de hele mobiliteitsmix. Maar hoe werknemers zich ook zullen gaan verplaatsen, let vooral op het woon-werkverkeer – zegt mobiliteitsdienstverlener Optima. Want de crux zit ‘m vaak in het woon-werkverkeer, volgens het bedrijf een vergeten kostenpost. (bron: Trendsinautoleasing.nl)

Meer over deze kwestie in de special Driving Business van Automobiel Management, die deze maand verschijnt.