De aanpassingen zijn min of meer in lijn met recente aanpassingen in de Belgische en Britse Citroën-organisaties. Romijn: "In Engeland werd die verandering eigenlijk afgedwongen door de zakelijke markt en in België neemt Citroën een uitzonderlijke situatie in doordat het een heel groot marktaandeel heeft. Voor ons was de aanleiding om hier eens goed over na te denken de ontstane vacature, die op 1 februari 2008 ontstond door het vertrek van onze directeur verkoop. We verkopen inmiddels de helft van onze auto’s op de zakelijke markt en we wilden dat belang ook tot uiting laten komen in de organisatie." Volgens Romijn heeft Citroën – op een kleine uitzondering na – het laatste anderhalf jaar niet meer meegedaan met stunt- en kortingsacties. Zoiets zorgt voor een groter vertrouwen van de zakelijke markt. Romijn: "Je ziet dat die beslissing nu al effect heeft op de restwaarde. In Zuid-Europa heeft Citroën altijd veel succes gehad met discount-acties. Het werkt uitstekend op de particuliere markt, maar het is nadelig op de zakelijke markt." Romijn zal speciale programma’s voor dealers introduceren om een grotere focus op de zakelijke markt te krijgen. Tachtig procent van de Citroën-verkopers zijn showroomverkopers, maar de helft van de Citroën-verkopen is zakelijk