Bij bedrijven met een Franse, Japanse of Amerikaanse achtergrond valt een minder duidelijke voorkeur te herkennen voor auto’s geproduceerd in het moederland. De helft van de Nederlandse bedrijven met een Britse moederorganisatie hebben juist weer een overwegend Duits wagenpark.

(Fleet)salesafdelingen van auto-importeurs, dealerholdings en leasemaatschappijen hadden tot voor kort geen inzicht in dergelijke wagenparkkenmerken van potentiële klanten. VWE en Sizo brengen daar dankzij hun samenwerking verandering in. Op dinsdag 12 oktober 2010 organiseren VWE en Sizo op de Nyenrode Business Universiteit een seminar rond het verkrijgen van deze managementinformatie en het omgaan hiermee. Geïnteresseerden die tot de doelgroep van het seminar behoren kunnen zich kosteloos voor dit seminar aanmelden op http://www.vwe.nl/.  

 

De gezamenlijk aangeboden managementinformatie tools van VWE en Sizo maken het bijvoorbeeld mogelijk te achterhalen hoeveel auto’s binnen een bepaald segment bij een potentiële klant rijden. Dit kan worden aangevuld met analyses van Sizo rond de vervangingstermijn en de neiging van de potentiële klant om over te stappen naar een ander merk.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding