Europa was een uitblinker met een groei van 40 procent, gevolgd door Noord-Amerika waar 30 procent meer luxe auto’s werden afgezet en het Midden-Oosten met een toename van 20 procent. In dat Midden-Oosten werden in Bahrein en Koeweit overigens wel bijna de helft meer Rollsen verkocht. Het succes is volgens Rolls-Royce vooral te danken aan de Wraith en de in november gelanceerde Ghost Series II waarvoor al veel bestellingen zijn binnengekomen. Vanwege de groei heeft Rolls-Royce afgelopen jaar ook 200 nieuwe banen kunnen creër bij haar Britse fabrieken.

De BMW-dochter merkt verder op dat steeds meer klanten hun nieuwe auto aan hun persoonlijke wensen laten aanpassen. ‘’Een record aantal klanten besteedt one-on-one tijd met onze ontwerp consultants om hun auto te personaliseren,” aldus CEO Torsten Muller-Otvos. Hij voegt daar aan toe dat de meeste klanten uit het zakenleven komen met daarnaast onder meer ‘beroemdheden’. 

Marissa van Laarhoven, directeur van de Nederlandse Rolls-Royce importeur CITO MOTORS, zegt over de nationale markt: "Hoewel wij met 15 in Nederland geregistreerde, nieuwe Rolls-Royce een kleine speler zijn wereldwijd, laten wij zien dat er met de juiste aanpak en de juiste medewerkers ook in Nederland een markt is voor een mooi merk als Rolls-Royce. Onze investeringen in het merk, in combinatie met onze service, heeft ons gebracht op het niveau waar we nu zijn. Dit niveau willen we ook dit jaar vasthouden."