App Tooter brengt consument in contact met best denkbare occasion

Met een knipoog naar het welbekende Tinder is er nu een App die de autoconsument in contact brengt met de ‘best denkbare occasion’.

App Tooter brengt consument in contact met best denkbare occasion

Tooter brengt volgens Auto-Insite, het bedrijf dat de app heeft ontwikkeld, de optimale match tussen autozoeker en autobedrijf tot stand.

Met moderne techniek wordt ingespeeld op de nieuwe manier van communiceren. Tooter bereikt juist de via traditionele automotive media moeilijk te bereiken doelgroepen op een manier die bij hen past. Het gaat daarbij vooral om die grote groep shoppers tot 40 jaar die inmiddels helemaal gewend is om allerhande aankoopkeuzes via mobiel of tablet te bepalen.

De gebruiker beantwoordt een aantal vragen over de auto die gezocht wordt en vervolgens toont de app het occasionaanbod wat daar het beste bij aansluit. Net als bij Tinder kun je vervolgens door links of naar rechts te ‘swipen’ aangeven of je de auto wel of niet leuk vindt. Zo creëert de gebruiker een eigen showroom die gevuld wordt met auto’s die in de smaak vallen.

De zelflerende app die wordt aangeboden op Android of iPhone is ontwikkeld door autopresentatie specialist Auto-Insite. Alle autobedrijven kunnen hun occasionaanbod via Tooter aanbieden.

App Tooter brengt consument in contact met best denkbare occasion - Automobielmanagement.nl

App Tooter brengt consument in contact met best denkbare occasion

Met een knipoog naar het welbekende Tinder is er nu een App die de autoconsument in contact brengt met de ‘best denkbare occasion’.

App Tooter brengt consument in contact met best denkbare occasion

Tooter brengt volgens Auto-Insite, het bedrijf dat de app heeft ontwikkeld, de optimale match tussen autozoeker en autobedrijf tot stand.

Met moderne techniek wordt ingespeeld op de nieuwe manier van communiceren. Tooter bereikt juist de via traditionele automotive media moeilijk te bereiken doelgroepen op een manier die bij hen past. Het gaat daarbij vooral om die grote groep shoppers tot 40 jaar die inmiddels helemaal gewend is om allerhande aankoopkeuzes via mobiel of tablet te bepalen.

De gebruiker beantwoordt een aantal vragen over de auto die gezocht wordt en vervolgens toont de app het occasionaanbod wat daar het beste bij aansluit. Net als bij Tinder kun je vervolgens door links of naar rechts te ‘swipen’ aangeven of je de auto wel of niet leuk vindt. Zo creëert de gebruiker een eigen showroom die gevuld wordt met auto’s die in de smaak vallen.

De zelflerende app die wordt aangeboden op Android of iPhone is ontwikkeld door autopresentatie specialist Auto-Insite. Alle autobedrijven kunnen hun occasionaanbod via Tooter aanbieden.