Autorola zet in op internationaal bereik

Autorola, één van de grootste Europese remarketingspecialisten en autoveilingsites, gaat zich nog nadrukkelijker internationaal profileren. Dankzij transparante, gesynchroniseerde autoveilingen garandeert Autorola grote fleetowners een internationaal koperspubliek van zo’n 70.000 merkdealers, universele autobedrijven en handelaren.

Autorola zet in andere landen al enkele jaren in op internationaal gesynchroniseerde autoveilingen, en sinds 2015 ook in Nederland. Door het aanbod aan ex-leaseauto’s van leasemaatschappijen internationaal transparant te maken en verschillen in BTW en BPM te synchroniseren, wordt het meebieden op autoveilingen voor een internationaal koperspubliek daarmee ‘ineens heel inzichtelijk en interessant’, aldus de remarketingspecialist.  

Internationaal bereik met kopers uit meer dan 30 landen
Enerzijds vergroot Autorola met dit type autoveilingen voor leasemaatschappijen het bereik van potentiële, internationale kopers aanzienlijk. Momenteel bereikt Autorola al ruim 70.000 potentiële kopers uit meer dan 30 landen vanuit de 19 eigen vestigingen. Als gevolg van het internationale bereik biedt een groter aantal geïnteresseerde partijen op de veilingen mee, waardoor de verkoopprijs van de auto stijgt en de opbrengst voor de verkoper toeneemt.
 

Anderzijds wordt Autorola voor kopers van gebruikte auto’s een extra interessante partij om bij in te kopen. Niet alleen omdat het aanbod aan ex-leaseauto’s door het internationale karakter van de Autorola-veilingen vele malen groter wordt. Ook vanwege de transparantie in prijzen door het synchroniseren van de BTW- en BPM-verschillen in prijs, waardoor internationale kopers nu op hetzelfde niveau mee kunnen bieden.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Autorola zet in op internationaal bereik - Automobielmanagement.nl

Autorola zet in op internationaal bereik

Autorola, één van de grootste Europese remarketingspecialisten en autoveilingsites, gaat zich nog nadrukkelijker internationaal profileren. Dankzij transparante, gesynchroniseerde autoveilingen garandeert Autorola grote fleetowners een internationaal koperspubliek van zo’n 70.000 merkdealers, universele autobedrijven en handelaren.

Autorola zet in andere landen al enkele jaren in op internationaal gesynchroniseerde autoveilingen, en sinds 2015 ook in Nederland. Door het aanbod aan ex-leaseauto’s van leasemaatschappijen internationaal transparant te maken en verschillen in BTW en BPM te synchroniseren, wordt het meebieden op autoveilingen voor een internationaal koperspubliek daarmee ‘ineens heel inzichtelijk en interessant’, aldus de remarketingspecialist.  

Internationaal bereik met kopers uit meer dan 30 landen
Enerzijds vergroot Autorola met dit type autoveilingen voor leasemaatschappijen het bereik van potentiële, internationale kopers aanzienlijk. Momenteel bereikt Autorola al ruim 70.000 potentiële kopers uit meer dan 30 landen vanuit de 19 eigen vestigingen. Als gevolg van het internationale bereik biedt een groter aantal geïnteresseerde partijen op de veilingen mee, waardoor de verkoopprijs van de auto stijgt en de opbrengst voor de verkoper toeneemt.
 

Anderzijds wordt Autorola voor kopers van gebruikte auto’s een extra interessante partij om bij in te kopen. Niet alleen omdat het aanbod aan ex-leaseauto’s door het internationale karakter van de Autorola-veilingen vele malen groter wordt. Ook vanwege de transparantie in prijzen door het synchroniseren van de BTW- en BPM-verschillen in prijs, waardoor internationale kopers nu op hetzelfde niveau mee kunnen bieden.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding