Toyota gaat zelf online occasions verkopen

Toyota heeft in Japan een online verkoopkanaal voor tweedehands auto’s gelanceerd. Via de site kunnen kopers de aanschaf van een occasion volledig regelen, inclusief een aanbieding voor hun in te ruilen auto. De auto’s staan te koop bij Toyota-dealers. De gekochte occasion kan twee tot drie weken later bij die dealer worden opgehaald.

Toyota en Subaru trekken banden verder aan

“De afgelopen jaren is e-commerce uitgebreid naar alle soorten producten en diensten en is ook de houding van de consument tegenover het gebruik van dit soort diensten veranderd. Bij auto’s is er een steeds grotere vraag om die op elk moment van de dag te kunnen kopen, vooral voor mensen die het te druk hebben om een dealer te bezoeken tijdens de reguliere openingstijden.”

Geen persoonlijk contact

Met de verdere verspreiding van het coronavirus willen steeds meer mensen een auto kopen zonder persoonlijk contact meldt Toyota. “Met de service die we vandaag lanceren, reageren we op die vraag. Toyota is de eerste Japanse fabrikant die zo’n dienst lanceert in samenwerking met haar dealers,’’ verklaart het autobedrijf. Toyota hoopt zo snel mogelijk ook nieuwe auto’s online aan te kunnen bieden.

Reacties

Een mens is beinvloetbaar !!! mooipraters en narchisten winnen voor 99 % , een merk won altijd, wij als monteurs hadden veel andere gedachten we beheersten, alleen na een jaar de waarheid boven tafel kwam , en nu hetzelfde !! journalisten, praatvolk alleen werken volgens gelezen protocollen !!! kennis NUL . daarom wees eerlijk denk ook aan 50\60 jaar geleden !! monteur van der spek !!

Geplaatst door: EIGENS WIJS op
Toyota gaat zelf online occasions verkopen - Automobielmanagement.nl

Toyota gaat zelf online occasions verkopen

Toyota heeft in Japan een online verkoopkanaal voor tweedehands auto’s gelanceerd. Via de site kunnen kopers de aanschaf van een occasion volledig regelen, inclusief een aanbieding voor hun in te ruilen auto. De auto’s staan te koop bij Toyota-dealers. De gekochte occasion kan twee tot drie weken later bij die dealer worden opgehaald.

Toyota en Subaru trekken banden verder aan

“De afgelopen jaren is e-commerce uitgebreid naar alle soorten producten en diensten en is ook de houding van de consument tegenover het gebruik van dit soort diensten veranderd. Bij auto’s is er een steeds grotere vraag om die op elk moment van de dag te kunnen kopen, vooral voor mensen die het te druk hebben om een dealer te bezoeken tijdens de reguliere openingstijden.”

Geen persoonlijk contact

Met de verdere verspreiding van het coronavirus willen steeds meer mensen een auto kopen zonder persoonlijk contact meldt Toyota. “Met de service die we vandaag lanceren, reageren we op die vraag. Toyota is de eerste Japanse fabrikant die zo’n dienst lanceert in samenwerking met haar dealers,’’ verklaart het autobedrijf. Toyota hoopt zo snel mogelijk ook nieuwe auto’s online aan te kunnen bieden.

Reacties

Een mens is beinvloetbaar !!! mooipraters en narchisten winnen voor 99 % , een merk won altijd, wij als monteurs hadden veel andere gedachten we beheersten, alleen na een jaar de waarheid boven tafel kwam , en nu hetzelfde !! journalisten, praatvolk alleen werken volgens gelezen protocollen !!! kennis NUL . daarom wees eerlijk denk ook aan 50\60 jaar geleden !! monteur van der spek !!

Geplaatst door: EIGENS WIJS op