Financial Lease Partner: ‘We leveren ‘koopklare’ klanten voor jouw occasions’

brand story

Autoverkoop is een ‘snelle handel’. Met snel doelen we niet op de wereld van ‘snelle jongens met een gladde babbel’, want die tijd is al lang voorbij. ‘Snel’ gaat over de snelheid waarmee een aankoopbeslissing wordt genomen en afgewerkt. Shoppen doen we achter de laptop in plaats van een dag lang alle showrooms af te rijden en proefritjes te maken.

“Voor een aanbieder is het dus zaak dat hij over een grote voorraad beschikt en online aanwezig is. Bij FinancialLease.nl bereiken we een grote doelgroep zakelijke klanten die online op zoek is naar een nieuwe auto of occasion. Dankzij de nauwe samenwerkingen met ruim 2.000 merkdealers, universele autobedrijven en garages, beschikken we over een online aanbod van ongeveer 80.000 personenauto’s en ruim 12.000 bedrijfswagens. Dit zijn zowel marge als btw-auto’s, auto’s met geel of grijs kenteken, en natuurlijk veel occasions. Wij weten de juiste doelgroep te bereiken waardoor onze partners online nóg meer occasions verkopen,” aldus Iseikh Nasibdar, manager van Financial Lease Partner. “Bij Financial Lease Partner ondersteunen we het autobedrijf in de snelle verkoop van de occasionvoorraad middels Financial Lease. De samenwerking geeft gratis toegang tot alle advertentiemogelijkheden bij FinancialLease.nl, dé marktleider voor deze zakelijke financieringsvorm.”

Koopklare klant

Voor ondernemers is Financial Lease een slimme keuze, want niet iedereen kan in één keer een auto aanschaffen. Bedrijfsmatig kan het aanwezige vermogen bovendien beter geïnvesteerd worden in andere bedrijfsactiviteiten. FinancialLease.nl biedt daarvoor de oplossing: een ondernemer koopt middels Financial Lease een auto, is direct economisch eigenaar, en betaalt het vervoermiddel vervolgens in gelijke termijnen af. Nasibdar: “Voordat we een klant aanleveren, toetsen we de potentiële autokoper op zijn of haar kredietwaardigheid. Bij groen licht, benaderen we het autobedrijf waar de gewenste auto staat. Op die manier ontvangt het autobedrijf geen ‘platte’ lead die nog moet worden opgevolgd, maar een ‘koopklare’ klant die alleen nog voor een proefrit langs hoeft te komen. Is deze goed bevallen, dan plan je een afspraak voor de aflevering. Op die dag ontvangt het autobedrijf het volledige bedrag van de transactie, en begint de klant met aflossen.”

Twee voordelen

Dat brengt twee voordelen voor het autobedrijf weet Nasibdar: “Enerzijds zijn er geen extra risico’s door directe uitbetaling van het volledige bedrag, anderzijds kunnen we door de snelheid en deskundigheid van de Lease Adviseurs samen veel auto’s verkopen.” Het aanleveren en ontvangen van leads is en blijft geheel kosteloos. Een samenwerking met Financial Lease Partner zorgt dus voor meer verkochte occasions, zonder dat het jou extra moeite, tijd en geld kost. Meer informatie? FinancialLeasePartner.nl

Dit artikel verscheen in het thema Remarketing/Occasions van AM juni 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Reageren
500 tekens over