MG dankt haar klanten op YouTube (filmpje)

MG Motors heeft in de afgelopen zes maanden 39 procent meer auto’s verkocht dan een jaar eerder. De grootste bijdrage daarvan komt van de nieuwe MG6. Om dat succes te vieren, heeft MG een aantal video’s op YouTube gezet waarin medewerkers van hoog tot laag oude, bestaande en toekomstige klanten danken voor hun steun aan de onderneming en het merk.

Daarbij gaat het vooral om MG-mensen die niet direct contact hebben met de klant zelf, zoals de ontwerpers of mensen die aan de productielijn staan. "Het is belangrijk om even de tijd te nemen om onze klanten te danken voor het vertrouwen dat ze stellen in ons merk dat dankzij hen sterk doorgroeit. We zijn hen er erg dankbaar voor. Zonder die klanten zouden we geen stap vooruit komen. Het is fantastisch om elke maand de verkoopcijfers te bekijken," zegt Matthew Cheyne, hoofd sales en marketing bij de Britse autofabrikant.

Bekijk onderstaand het filmpje.

MG dankt haar klanten op YouTube (filmpje) - Automobielmanagement.nl

MG dankt haar klanten op YouTube (filmpje)

MG Motors heeft in de afgelopen zes maanden 39 procent meer auto’s verkocht dan een jaar eerder. De grootste bijdrage daarvan komt van de nieuwe MG6. Om dat succes te vieren, heeft MG een aantal video’s op YouTube gezet waarin medewerkers van hoog tot laag oude, bestaande en toekomstige klanten danken voor hun steun aan de onderneming en het merk.

Daarbij gaat het vooral om MG-mensen die niet direct contact hebben met de klant zelf, zoals de ontwerpers of mensen die aan de productielijn staan. "Het is belangrijk om even de tijd te nemen om onze klanten te danken voor het vertrouwen dat ze stellen in ons merk dat dankzij hen sterk doorgroeit. We zijn hen er erg dankbaar voor. Zonder die klanten zouden we geen stap vooruit komen. Het is fantastisch om elke maand de verkoopcijfers te bekijken," zegt Matthew Cheyne, hoofd sales en marketing bij de Britse autofabrikant.

Bekijk onderstaand het filmpje.