Ook Van Mossel Autoschade Tilburg start met 2 ploegendiensten

Op 1 april is Van Mossel Autoschade ook in haar vestiging in Tilburg van start gegaan met het inzetten van twee ploegendiensten (dag- en avond). Dit meldt de schadegroep op haar website.

Ook Van Mossel Autoschade Tilburg start met 2 ploegendiensten

Flexibel
Door de inzet van twee ploegendiensten is het bedrijf alle werkdagen van 8.00 tot 23.30 uur productief, en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. "Met deze ruimere werk- en openingstijden willen we de klanttevredenheid verhogen en komen we ook tegemoet aan de flexibele eisen van de klant. De eerste reacties zijn absoluut positief", zegt Ad van Diepenbeek, directeur Schade bij Van Mossel. "Bovendien zijn we hierdoor in staat om meer doorgangen te realiseren en dus efficiënter te werken."

Ook andere vestigingen
Van Mossel Autoschade heeft de ruimere openingstijden al in maart ingevoerd in haar vestiging in Waalwijk. Men zegt voornemens te zijn deze op korte termijn ook in haar andere vestigingen door te voeren. Ook de openingstijden van het Klant Contact Centrum (KCC) zijn hierop aangepast. Sinds kort is het centrum van 7.30 tot 19.30 uur bereikbaar: "Maar het is goed denkbaar dat de tijden nog verder worden verruimd."
Het KCC fungeert als aanspreekpunt voor de klant en zorgt voor de afspraken voor schadeherstel, vervangend vervoer, transportplanning, calculaties en dossiervoorbereiding.

Ook Van Mossel Autoschade Tilburg start met 2 ploegendiensten - Automobielmanagement.nl

Ook Van Mossel Autoschade Tilburg start met 2 ploegendiensten

Op 1 april is Van Mossel Autoschade ook in haar vestiging in Tilburg van start gegaan met het inzetten van twee ploegendiensten (dag- en avond). Dit meldt de schadegroep op haar website.

Ook Van Mossel Autoschade Tilburg start met 2 ploegendiensten

Flexibel
Door de inzet van twee ploegendiensten is het bedrijf alle werkdagen van 8.00 tot 23.30 uur productief, en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. "Met deze ruimere werk- en openingstijden willen we de klanttevredenheid verhogen en komen we ook tegemoet aan de flexibele eisen van de klant. De eerste reacties zijn absoluut positief", zegt Ad van Diepenbeek, directeur Schade bij Van Mossel. "Bovendien zijn we hierdoor in staat om meer doorgangen te realiseren en dus efficiënter te werken."

Ook andere vestigingen
Van Mossel Autoschade heeft de ruimere openingstijden al in maart ingevoerd in haar vestiging in Waalwijk. Men zegt voornemens te zijn deze op korte termijn ook in haar andere vestigingen door te voeren. Ook de openingstijden van het Klant Contact Centrum (KCC) zijn hierop aangepast. Sinds kort is het centrum van 7.30 tot 19.30 uur bereikbaar: "Maar het is goed denkbaar dat de tijden nog verder worden verruimd."
Het KCC fungeert als aanspreekpunt voor de klant en zorgt voor de afspraken voor schadeherstel, vervangend vervoer, transportplanning, calculaties en dossiervoorbereiding.