Bestelautoplein op BedrijfsautoRAI 2015

Op de komende BedrijfsautoRAI 2015 (20 t/m 24 oktober) wordt een Bestelautoplein ingericht. Het toont de nieuwste modellen en is een ontmoetingsplek waar alle aspecten van het segment worden belicht.

Merken als Volkswagen, Ford, Iveco, Fiat, Renault, Dacia en Nissan zijn inmiddels aan de lijst van deelnemers toegevoegd.  In totaal hebben nu ruim negentig spelers hun deelname aan de beurs toegezegd.

Op het Bestelautoplein etaleren de deelnemende merken onder meer hybride en elektrisch aangedreven voertuigen. Aangrenzend treffen bezoekers aanbieders van producten, diensten en systemen voor het lichte bedrijfswagensegment: inrichting, uitrusting, in- en ombouwers, onderdelen en accessoires, onderhoud- en serviceproducten, fleetmanagement- en navigatiesystemen. Door de stands van deze partijen rondom het plein te plaatsen, wil de organisatie de bezoeker een beeld geven van het aanbod.

Ondernemersvereniging EVO speelt als nieuwe partner van BedrijfsautoRAI 2015 letterlijk een centrale rol op het Bestelautoplein. In het midden van het plein bevindt zich het EVO-theater dat elke beursdag een inhoudelijk programma biedt over marktontwikkelingen en thema’s die spelen binnen het lichte bedrijfswagensegment. Het EVO theater is vooral gericht op midden- en kleinbedrijven en ZZP-ers. Binnenkort maken BedrijfsautoRAI en EVO het volledige programma van presentaties bekend.

Bestelautoplein op BedrijfsautoRAI 2015 - Automobielmanagement.nl

Bestelautoplein op BedrijfsautoRAI 2015

Op de komende BedrijfsautoRAI 2015 (20 t/m 24 oktober) wordt een Bestelautoplein ingericht. Het toont de nieuwste modellen en is een ontmoetingsplek waar alle aspecten van het segment worden belicht.

Merken als Volkswagen, Ford, Iveco, Fiat, Renault, Dacia en Nissan zijn inmiddels aan de lijst van deelnemers toegevoegd.  In totaal hebben nu ruim negentig spelers hun deelname aan de beurs toegezegd.

Op het Bestelautoplein etaleren de deelnemende merken onder meer hybride en elektrisch aangedreven voertuigen. Aangrenzend treffen bezoekers aanbieders van producten, diensten en systemen voor het lichte bedrijfswagensegment: inrichting, uitrusting, in- en ombouwers, onderdelen en accessoires, onderhoud- en serviceproducten, fleetmanagement- en navigatiesystemen. Door de stands van deze partijen rondom het plein te plaatsen, wil de organisatie de bezoeker een beeld geven van het aanbod.

Ondernemersvereniging EVO speelt als nieuwe partner van BedrijfsautoRAI 2015 letterlijk een centrale rol op het Bestelautoplein. In het midden van het plein bevindt zich het EVO-theater dat elke beursdag een inhoudelijk programma biedt over marktontwikkelingen en thema’s die spelen binnen het lichte bedrijfswagensegment. Het EVO theater is vooral gericht op midden- en kleinbedrijven en ZZP-ers. Binnenkort maken BedrijfsautoRAI en EVO het volledige programma van presentaties bekend.