Poll AM: Vrouwen en mannen gelijke kansen in leidinggevende posities

De poll op de website van Automobiel Management waarbij gesteld werd dat er méér vrouwen in de NL autosector in leidinggevende posities ‘moeten’ is vrijwel in een gelijkstand geëindigd.

Poll Autodelen

Van de dik 1300 stemmers zegt 13% het oneens te zijn met de stelling. Zo’n 10% van de stemmers is het juist wél eens met de stelling dat er méér vrouwen in de NL autosector in leidinggevende posities moeten. Maar liefst 77 (!) procent heeft geen mening over deze kwestie, een opvallend hoog percentage.

poll 

 

 

 

De AM-redactie wijdt haar nieuwste stelling aan het onderwerp ‘autodelen’. Het lijkt misschien onlogisch dat autofabrikanten actief zijn in autodelen, waar het uitgangspunt vaak is dat er minder auto’s nodig zijn. Dat staat haaks op de verkoopdoelstellingen. Daarnaast staat autodelen wereldwijd en in Nederland nog in de kinderschoenen. Toch buitelen de autofabrikanten over elkaar heen met nieuwe autodeelconcepten.

Wat denkt u? Gaat autodelen ‘gouden bergen’ brengen voor autofabrikanten? Of is dit initiatief gedoemd te mislukken? Laat uw stem horen en vul de poll in op de homepage van Automobiel Management website.

Poll AM: Vrouwen en mannen gelijke kansen in leidinggevende posities - Automobielmanagement.nl

Poll AM: Vrouwen en mannen gelijke kansen in leidinggevende posities

De poll op de website van Automobiel Management waarbij gesteld werd dat er méér vrouwen in de NL autosector in leidinggevende posities ‘moeten’ is vrijwel in een gelijkstand geëindigd.

Poll Autodelen

Van de dik 1300 stemmers zegt 13% het oneens te zijn met de stelling. Zo’n 10% van de stemmers is het juist wél eens met de stelling dat er méér vrouwen in de NL autosector in leidinggevende posities moeten. Maar liefst 77 (!) procent heeft geen mening over deze kwestie, een opvallend hoog percentage.

poll 

 

 

 

De AM-redactie wijdt haar nieuwste stelling aan het onderwerp ‘autodelen’. Het lijkt misschien onlogisch dat autofabrikanten actief zijn in autodelen, waar het uitgangspunt vaak is dat er minder auto’s nodig zijn. Dat staat haaks op de verkoopdoelstellingen. Daarnaast staat autodelen wereldwijd en in Nederland nog in de kinderschoenen. Toch buitelen de autofabrikanten over elkaar heen met nieuwe autodeelconcepten.

Wat denkt u? Gaat autodelen ‘gouden bergen’ brengen voor autofabrikanten? Of is dit initiatief gedoemd te mislukken? Laat uw stem horen en vul de poll in op de homepage van Automobiel Management website.