Disruptie gaat autobranche hard raken

Wat wordt de impact van smart mobility, de switch van gebruik naar bezit en de opkomst van privatelease op het retailkanaal? Is de dealer straks nog wel de logische partner voor leasemaatschappijen? Automotive Insiders komt op 20 september met de bijeenkomst ‘Retail: bewegen of barsten!’

Disruptie gaat autobranche hard raken

Op de bijeenkomst worden de belangrijkste aankomende veranderingen toegelicht én worden voorbeelden gegeven van hoe daarop te anticiperen en te reageren. Een keur aan sprekers zal hun visie delen.

Max Erich (ING) zal onder de veelzeggende titel ‘Disruptie gaat branche hard raken’ de inleiding verzorgen. Volgens hem zal elektrisch rijden, connected cars en autonoom rijden tot disruptie in de sector leiden.
 

Lex Wils, die zich bij Eurofiber bezighoudt met businessinnovatie bespreekt de uitdagingen waarmee de sector wordt geconfronteerd met de komst van de connected en autonome auto. Hoe verbinden we al die auto’s in de toekomst en waar liggen de uitdagingen?

Simon Hania is VP Privacy & Security by TomTom zal zijn licht laten schijnen over data. Is dat het nieuwe goud in de branche, zoals vaak wordt gesteld? En is privacy een ‘deal breaker’ of ‘deal maker’?

Namens LeasePlan zal Erik Henstra de verwachtingen die zij hebben ten aanzien van de retailsector toelichten. Zijn collega van LeasePlan Corporation, Wolfgang Reinhold, verklaarde eerder om de komende jaren zeker tachtig procent van de aftersalesomzet van LeasePlan bij universele autobedrijven onder te brengen. Gelden deze plannen ook voor Nederland? En welke rol ziet Henstra weggelegd voor de Nederlandse merkdealer?

Vipin Moharir, CEO bij IT-bedrijf NINtec, wordt in zijn werk dagelijks geconfronteerd met de enorme impact die de huidige technologische ontwikkelingen heeft op de maatschappij en de businessmodellen van bedrijven. Hij zal een interessante case presenteren onder de titel ‘De dealer van de toekomst’.

Meer informatie en aanmelden via de website van Automotive Insiders.

Disruptie gaat autobranche hard raken - Automobielmanagement.nl

Disruptie gaat autobranche hard raken

Wat wordt de impact van smart mobility, de switch van gebruik naar bezit en de opkomst van privatelease op het retailkanaal? Is de dealer straks nog wel de logische partner voor leasemaatschappijen? Automotive Insiders komt op 20 september met de bijeenkomst ‘Retail: bewegen of barsten!’

Disruptie gaat autobranche hard raken

Op de bijeenkomst worden de belangrijkste aankomende veranderingen toegelicht én worden voorbeelden gegeven van hoe daarop te anticiperen en te reageren. Een keur aan sprekers zal hun visie delen.

Max Erich (ING) zal onder de veelzeggende titel ‘Disruptie gaat branche hard raken’ de inleiding verzorgen. Volgens hem zal elektrisch rijden, connected cars en autonoom rijden tot disruptie in de sector leiden.
 

Lex Wils, die zich bij Eurofiber bezighoudt met businessinnovatie bespreekt de uitdagingen waarmee de sector wordt geconfronteerd met de komst van de connected en autonome auto. Hoe verbinden we al die auto’s in de toekomst en waar liggen de uitdagingen?

Simon Hania is VP Privacy & Security by TomTom zal zijn licht laten schijnen over data. Is dat het nieuwe goud in de branche, zoals vaak wordt gesteld? En is privacy een ‘deal breaker’ of ‘deal maker’?

Namens LeasePlan zal Erik Henstra de verwachtingen die zij hebben ten aanzien van de retailsector toelichten. Zijn collega van LeasePlan Corporation, Wolfgang Reinhold, verklaarde eerder om de komende jaren zeker tachtig procent van de aftersalesomzet van LeasePlan bij universele autobedrijven onder te brengen. Gelden deze plannen ook voor Nederland? En welke rol ziet Henstra weggelegd voor de Nederlandse merkdealer?

Vipin Moharir, CEO bij IT-bedrijf NINtec, wordt in zijn werk dagelijks geconfronteerd met de enorme impact die de huidige technologische ontwikkelingen heeft op de maatschappij en de businessmodellen van bedrijven. Hij zal een interessante case presenteren onder de titel ‘De dealer van de toekomst’.

Meer informatie en aanmelden via de website van Automotive Insiders.