AutoRAI begint Hyves-campagne

AutoRAI begint Hyves-campagne als aftrap voor grote campagne. Om de beurs (in april) onder de aandacht van het grote publiek te brengen is een campagne op Hyves gestart met de titel The Road to AutoRAI.

Met een virtuele rit wil de campagne mensen activeren om samen met vrienden of familie naar de AutoRAI te komen. De hoofdprijs is een reis voor twee personen naar het themapark Ferrari World in Abu Dhabi. De activatie op Hyves vormt de aftrap van een grootschalige, geïntegreerde promotiecampagne, die vanaf medio maart in vrijwel alle media gevoerd zal worden.  Er komen printadvertenties, een televisiecommercial, geveldoeken, een bannercampagne en een radiocommercial.

De Hyvescampagne is ontwikkeld door interactief bureau Red Urban en is te bekijken via www.hyves.nl/actie/autorai.

AutoRAI begint Hyves-campagne - Automobielmanagement.nl

AutoRAI begint Hyves-campagne

AutoRAI begint Hyves-campagne als aftrap voor grote campagne. Om de beurs (in april) onder de aandacht van het grote publiek te brengen is een campagne op Hyves gestart met de titel The Road to AutoRAI.

Met een virtuele rit wil de campagne mensen activeren om samen met vrienden of familie naar de AutoRAI te komen. De hoofdprijs is een reis voor twee personen naar het themapark Ferrari World in Abu Dhabi. De activatie op Hyves vormt de aftrap van een grootschalige, geïntegreerde promotiecampagne, die vanaf medio maart in vrijwel alle media gevoerd zal worden.  Er komen printadvertenties, een televisiecommercial, geveldoeken, een bannercampagne en een radiocommercial.

De Hyvescampagne is ontwikkeld door interactief bureau Red Urban en is te bekijken via www.hyves.nl/actie/autorai.