Opel zet DJ Hardwell in voor promotie Adam

De Nederlandse DJ Hardwell is vanaf nu het gezicht van de Opel Adam. DJ Hardwell is momenteel de nummer 6 op de wereldranglijst van dj’s. Hij zal ervoor gaan zorgen dat de Adam, het ‘lifestyle-model’ van Opel, meer bekendheid krijgt binnen de belangrijkste doelgroep van jongeren tot 35 jaar.

Dat verwacht Opel Nederland. De samenwerking tussen de DJ en Opel is bekendgemaakt bij het openingsevenement van de Adam Store op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. De verbintenis tussen Hardwell en de Opel Adam zal uitmonden in een aantal opvallende en eigentijdse activiteiten en evenementen, passend bij de belevingswereld van de doelgroep. Muziek, entertainment en social media zijn hierbij sleutelbegrippen.

Robbert van de Corput (25) is onder zijn artiestennaam DJ Hardwell een gevestigde naam in de wereldwijde dance scene. Met meer dan een half miljoen volgers op de verschillende social media-kanalen, uitverkochte concerten over de hele wereld en hits met andere grote artiesten van dit moment, zoals DJ Tiësto, is zijn ster rijzende. In oktober 2012 belandde de awardwinnende DJ, producer, muzikant, label manager en bovenal muziekliefhebber op de zesde plaats op de lijst van de toonaangevende DJ Mag Top 100.

Met de driedeurs Adam betreedt Opel voor het eerst het groeiende lifestyle A-segment. Het model moet bijdragen aan de verjonging van het Opel-imago.

Reacties

Marketing technisch trekken ze alles uit kast bij Opel, ik wil wel eens weten wat hun reclamekosten zijn per verkochte auto…

Geplaatst door: Rene op
Opel zet DJ Hardwell in voor promotie Adam - Automobielmanagement.nl

Opel zet DJ Hardwell in voor promotie Adam

De Nederlandse DJ Hardwell is vanaf nu het gezicht van de Opel Adam. DJ Hardwell is momenteel de nummer 6 op de wereldranglijst van dj’s. Hij zal ervoor gaan zorgen dat de Adam, het ‘lifestyle-model’ van Opel, meer bekendheid krijgt binnen de belangrijkste doelgroep van jongeren tot 35 jaar.

Dat verwacht Opel Nederland. De samenwerking tussen de DJ en Opel is bekendgemaakt bij het openingsevenement van de Adam Store op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. De verbintenis tussen Hardwell en de Opel Adam zal uitmonden in een aantal opvallende en eigentijdse activiteiten en evenementen, passend bij de belevingswereld van de doelgroep. Muziek, entertainment en social media zijn hierbij sleutelbegrippen.

Robbert van de Corput (25) is onder zijn artiestennaam DJ Hardwell een gevestigde naam in de wereldwijde dance scene. Met meer dan een half miljoen volgers op de verschillende social media-kanalen, uitverkochte concerten over de hele wereld en hits met andere grote artiesten van dit moment, zoals DJ Tiësto, is zijn ster rijzende. In oktober 2012 belandde de awardwinnende DJ, producer, muzikant, label manager en bovenal muziekliefhebber op de zesde plaats op de lijst van de toonaangevende DJ Mag Top 100.

Met de driedeurs Adam betreedt Opel voor het eerst het groeiende lifestyle A-segment. Het model moet bijdragen aan de verjonging van het Opel-imago.

Reacties

Marketing technisch trekken ze alles uit kast bij Opel, ik wil wel eens weten wat hun reclamekosten zijn per verkochte auto…

Geplaatst door: Rene op