Opel NL start aparte reclamecampagne voor Adam

Opel Nederland houdt de komende maanden een landelijke introductiecampagne voor de Adam. De nadruk ligt op acties in de Adam Store, op acties tijdens evenementen en op straat. Vier abri’s in Nederland zijn omgetoverd tot photo booth.

Met de Adam&You-campagne wordt het nieuwe model op een nooit eerder vertoonde wijze onder de aandacht gebracht, namelijk met een zogenoemde photo booth. Deze booth  is permanent aanwezig in de Adam Store in Amsterdam (niet die in Amersfoort) en de komende weken ook op diverse evenementen. Daarmee bestaat de mogelijkheid om ‘te gekke’ foto’s te maken en die met een filter extra te verfraaien. Iedereen die zo’n ludieke foto uploadt, neemt deel aan de Adam&You-campagne en maakt kans op prijzen, zoals sneakers, tablets en headphones die in de Store door kunstenaars worden gepersonaliseerd.

De photo booth is beschikbaar op evenementen en via een speciale app via facebook.com/opelnederland en via www.adamandyou.nl. Maar ook in vier tram- en bushaltes in Nederland. Abri’s in Groningen (Grote Markt), Utrecht (Neude), Breda (Karnemelkstraat) en bij het Amstelstation in Amsterdam zijn tijdelijk omgetoverd tot photo booths, zodat ook op straat foto’s zijn te maken om deel te nemen aan de actie.

Alle foto’s die in de photo booth zijn gemaakt en geüpload, worden in een gallery geplaatst. Ook is het mogelijk de foto’s te delen via Facebook. Bovendien worden minimaal tweehonderd foto’s gebruikt voor een groot reclamedoek op het Rokin in Amsterdam. Deelnemers maken daarmee dus kans op ‘een rol in de reclamecampagne’.

 

Opel NL start aparte reclamecampagne voor Adam - Automobielmanagement.nl

Opel NL start aparte reclamecampagne voor Adam

Opel Nederland houdt de komende maanden een landelijke introductiecampagne voor de Adam. De nadruk ligt op acties in de Adam Store, op acties tijdens evenementen en op straat. Vier abri’s in Nederland zijn omgetoverd tot photo booth.

Met de Adam&You-campagne wordt het nieuwe model op een nooit eerder vertoonde wijze onder de aandacht gebracht, namelijk met een zogenoemde photo booth. Deze booth  is permanent aanwezig in de Adam Store in Amsterdam (niet die in Amersfoort) en de komende weken ook op diverse evenementen. Daarmee bestaat de mogelijkheid om ‘te gekke’ foto’s te maken en die met een filter extra te verfraaien. Iedereen die zo’n ludieke foto uploadt, neemt deel aan de Adam&You-campagne en maakt kans op prijzen, zoals sneakers, tablets en headphones die in de Store door kunstenaars worden gepersonaliseerd.

De photo booth is beschikbaar op evenementen en via een speciale app via facebook.com/opelnederland en via www.adamandyou.nl. Maar ook in vier tram- en bushaltes in Nederland. Abri’s in Groningen (Grote Markt), Utrecht (Neude), Breda (Karnemelkstraat) en bij het Amstelstation in Amsterdam zijn tijdelijk omgetoverd tot photo booths, zodat ook op straat foto’s zijn te maken om deel te nemen aan de actie.

Alle foto’s die in de photo booth zijn gemaakt en geüpload, worden in een gallery geplaatst. Ook is het mogelijk de foto’s te delen via Facebook. Bovendien worden minimaal tweehonderd foto’s gebruikt voor een groot reclamedoek op het Rokin in Amsterdam. Deelnemers maken daarmee dus kans op ‘een rol in de reclamecampagne’.