Car Repair Europe wil in 2014 naar 300 vestigingen

De Nederlandse ASN Groep wil in 2014 het huidige aantal schadeherstelvestigingen binnen de formule Car Repair Europe uitbreiden van 248 naar driehonderd. Hun totale omzet moet circa 320 miljoen euro gaan bedragen.

CRE is opgericht in 2012 en zegt de grootste onafhankelijke organisatie voor bodyshops in Europa te zijn. Aangesloten bij CRE zijn Nederland (ASN Groep) België, Luxemburg, Polen, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De ASN Groep is goed voor 72 schadeherstelbedrijven en een omzet van meer dan honderd miljoen euro per jaar. Behalve vergroting van het netwerk staat voor komend jaar ook verdere uniformering en formule-uitrol op de planning.

De aanpak van ASN – beheersing van de reparatiekosten en proceskosten voor opdrachtgevers – zal centraal staan bij de groeiambities. Daarbij gaat het om centrale inkoop, vereenvoudiging van de supply chain, hogere klanttevredenheid, uniforme reparatietechnieken, centrale IT en gestandaardiseerde managementinformatie en zorgplicht voor cliënten

Car Repair Europe wil in 2014 naar 300 vestigingen - Automobielmanagement.nl

Car Repair Europe wil in 2014 naar 300 vestigingen

De Nederlandse ASN Groep wil in 2014 het huidige aantal schadeherstelvestigingen binnen de formule Car Repair Europe uitbreiden van 248 naar driehonderd. Hun totale omzet moet circa 320 miljoen euro gaan bedragen.

CRE is opgericht in 2012 en zegt de grootste onafhankelijke organisatie voor bodyshops in Europa te zijn. Aangesloten bij CRE zijn Nederland (ASN Groep) België, Luxemburg, Polen, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De ASN Groep is goed voor 72 schadeherstelbedrijven en een omzet van meer dan honderd miljoen euro per jaar. Behalve vergroting van het netwerk staat voor komend jaar ook verdere uniformering en formule-uitrol op de planning.

De aanpak van ASN – beheersing van de reparatiekosten en proceskosten voor opdrachtgevers – zal centraal staan bij de groeiambities. Daarbij gaat het om centrale inkoop, vereenvoudiging van de supply chain, hogere klanttevredenheid, uniforme reparatietechnieken, centrale IT en gestandaardiseerde managementinformatie en zorgplicht voor cliënten