Honda start nieuwe campagne met film ‘Ignition’

Deze zomer viert Honda een topjaar van introducties van nieuwe producten met de film ‘Ignition’, een merkcampagne die ervoor is bedoeld de ambitie en de durf van Honda in een gedramatiseerde vorm over het voetlicht te brengen.

Gedurende 2015 is elk model in het gamma van Honda of nieuw of vernieuwd, inclusief de nieuwe HR-V en de Civic Type-R.  Dit jaar heeft ook de Honda Jet zijn eerste commerciële vlucht gemaakt en bovendien is Honda teruggekeerd naar de Formule 1.

Het merk stelt dat geen ander merk zo’n uitgebreide staat van dienst op zoveel sectoren als  Honda: auto’s, motorfietsen, robotica, power equipment, luchtvaart en racing.  De bedoeling van de film ‘Ignition’ is aandacht te vragen voor de durf en de ambitie van Honda en de filosofie van het merk te vangen in een inspirerende campagne onder het motto ‘durf dingen te doen waarvan anderen alleen maar dromen’.

 

Honda start nieuwe campagne met film ‘Ignition’ - Automobielmanagement.nl

Honda start nieuwe campagne met film ‘Ignition’

Deze zomer viert Honda een topjaar van introducties van nieuwe producten met de film ‘Ignition’, een merkcampagne die ervoor is bedoeld de ambitie en de durf van Honda in een gedramatiseerde vorm over het voetlicht te brengen.

Gedurende 2015 is elk model in het gamma van Honda of nieuw of vernieuwd, inclusief de nieuwe HR-V en de Civic Type-R.  Dit jaar heeft ook de Honda Jet zijn eerste commerciële vlucht gemaakt en bovendien is Honda teruggekeerd naar de Formule 1.

Het merk stelt dat geen ander merk zo’n uitgebreide staat van dienst op zoveel sectoren als  Honda: auto’s, motorfietsen, robotica, power equipment, luchtvaart en racing.  De bedoeling van de film ‘Ignition’ is aandacht te vragen voor de durf en de ambitie van Honda en de filosofie van het merk te vangen in een inspirerende campagne onder het motto ‘durf dingen te doen waarvan anderen alleen maar dromen’.