Zakenauto-campagne BMW wint

De verkiezing tot Zakenauto van het Jaar door Automobiel Management levert BMW op de valreep nóg een prijs op. De reclamecampagne voor de BMW 5-serie ‘Zakenauto van het Jaar’ heeft gisteravond (18 mei) een San Accent gewonnen.

Het Accent, toegekend door de Stichting Adverteerdersjury Nederland, is de jaarprijs voor creatieve en effectieve reclamecampagnes die door adverteerders worden toegekend. Het is dus een prijs vóór adverteerders dóór adverteerders. De BMW-reclame, bedacht door BMW Nederland-bureau PPGH/JWT, is de enige van vier genomineerde autocampagnes die een Accent wonnen tijdens de uitreiking. De andere drie kanshebbers waren Mercedes (Saatchi & Saatchi), Volkswagen voor de Polo (‘Erg sterk’, van bureau DDB Amsterdam) en Saab (‘Niet voor iedereen. Wel voor u’, van bureau Ubachs Wisbrun). De Consistent Accent, de nieuwe San-prijs van dit jaar, voor de meest consistente en meerdere jaren lopende campagne, ging niet naar het ervoor genomineerde Volkswagen/Pon maar naar Centraal Beheer (‘Even Apeldoorn bellen’).

Zakenauto-campagne BMW wint - Automobielmanagement.nl

Zakenauto-campagne BMW wint

De verkiezing tot Zakenauto van het Jaar door Automobiel Management levert BMW op de valreep nóg een prijs op. De reclamecampagne voor de BMW 5-serie ‘Zakenauto van het Jaar’ heeft gisteravond (18 mei) een San Accent gewonnen.

Het Accent, toegekend door de Stichting Adverteerdersjury Nederland, is de jaarprijs voor creatieve en effectieve reclamecampagnes die door adverteerders worden toegekend. Het is dus een prijs vóór adverteerders dóór adverteerders. De BMW-reclame, bedacht door BMW Nederland-bureau PPGH/JWT, is de enige van vier genomineerde autocampagnes die een Accent wonnen tijdens de uitreiking. De andere drie kanshebbers waren Mercedes (Saatchi & Saatchi), Volkswagen voor de Polo (‘Erg sterk’, van bureau DDB Amsterdam) en Saab (‘Niet voor iedereen. Wel voor u’, van bureau Ubachs Wisbrun). De Consistent Accent, de nieuwe San-prijs van dit jaar, voor de meest consistente en meerdere jaren lopende campagne, ging niet naar het ervoor genomineerde Volkswagen/Pon maar naar Centraal Beheer (‘Even Apeldoorn bellen’).