Focwa Autopoetsbedrijven: meer particuliere klanten

De Focwa-vakgroep Autopoetsbedrijven heeft samen met Automotive Kennis Centrum een marketingactie ontwikkeld. Doel is de leden beter te profileren naar particuliere klanten.

Uit het RDW-bestand selecteert Automotive Kennis Centrum adressen van particulieren die een auto (maximaal zes jaar oud) hebben gekocht van een andere particulier. De eigenaren ontvangen een mailing waarin het poetsbedrijf aanbiedt om de auto te reconditioneren met vijftien procent korting. Ook kan de particulier meedoen aan een wedstrijd. Voor deze actie wordt een gezamenlijke website www.mijnautoalsnieuw.nl geopend, met informatie over de actie en over de Focwa Autopoetsbedrijven.

Focwa Autopoetsbedrijven: meer particuliere klanten - Automobielmanagement.nl

Focwa Autopoetsbedrijven: meer particuliere klanten

De Focwa-vakgroep Autopoetsbedrijven heeft samen met Automotive Kennis Centrum een marketingactie ontwikkeld. Doel is de leden beter te profileren naar particuliere klanten.

Uit het RDW-bestand selecteert Automotive Kennis Centrum adressen van particulieren die een auto (maximaal zes jaar oud) hebben gekocht van een andere particulier. De eigenaren ontvangen een mailing waarin het poetsbedrijf aanbiedt om de auto te reconditioneren met vijftien procent korting. Ook kan de particulier meedoen aan een wedstrijd. Voor deze actie wordt een gezamenlijke website www.mijnautoalsnieuw.nl geopend, met informatie over de actie en over de Focwa Autopoetsbedrijven.