Boek biedt ‘andere kijk op de schadebranche’

Onder de noemer ‘Visie op Autoherstel.nl 2006’ heeft Marly van Leeuwen maandag haar boek gepresenteerd waarin zij het menselijke aspect van de schadeherstelbranche wil belichten.

De auteur, werkzaam bij Van Leeuwen Autoherstel in Best, heeft zich gericht op de positie van de opdrachtgever. In dat kader heeft ze een aantal relaties geïnterviewd, onder wie (grote) opdrachtgevers en Focwa. Conclusie van Marly van Leeuwen: “We willen allemaal onze klanten helpen, maar verzanden daarbij vaak in protocollen en randverschijnselen. Het menselijke aspect verdwijnt te veel naar de achtergrond.” Met haar boek wil de auteur meer begrip kweken voor eenieders situatie in de schadebranche. “Zodat we er allemaal een feestje van kunnen maken. Ik hoop dat schadeherstelbedrijven zich door dit boek gesterkt voelen.” Het boek Visie op Autoherstel.nl 2006 is te bestellen via www.autoherstel.nl.

Boek biedt ‘andere kijk op de schadebranche’ - Automobielmanagement.nl

Boek biedt ‘andere kijk op de schadebranche’

Onder de noemer ‘Visie op Autoherstel.nl 2006’ heeft Marly van Leeuwen maandag haar boek gepresenteerd waarin zij het menselijke aspect van de schadeherstelbranche wil belichten.

De auteur, werkzaam bij Van Leeuwen Autoherstel in Best, heeft zich gericht op de positie van de opdrachtgever. In dat kader heeft ze een aantal relaties geïnterviewd, onder wie (grote) opdrachtgevers en Focwa. Conclusie van Marly van Leeuwen: “We willen allemaal onze klanten helpen, maar verzanden daarbij vaak in protocollen en randverschijnselen. Het menselijke aspect verdwijnt te veel naar de achtergrond.” Met haar boek wil de auteur meer begrip kweken voor eenieders situatie in de schadebranche. “Zodat we er allemaal een feestje van kunnen maken. Ik hoop dat schadeherstelbedrijven zich door dit boek gesterkt voelen.” Het boek Visie op Autoherstel.nl 2006 is te bestellen via www.autoherstel.nl.