NDA Dealercongres presenteert vier onderzoeken

De Nederlandse Dealer Associatie houdt op 14 maart haar twaalfde congres. Daar gaat de organisatie vier onderzoeken presenteren.

Volgens NDA gaat het om ‘belangwekkende’ onderzoeken naar ontwikkelingen en trends in de branche. Centraal staan de toegevoegde waarde van de dealer in de bedrijfskolom en zijn interactieve relatie met de verschillende schakels in de keten. Het thema is interactie (met een uitroepteken). Voorts wordt op het congres de nieuwe aftersales-campagne ‘Liever de Dealer.nl’ gepresenteerd. Het NDA-congres speelt zich af in het Amsterdam RAI Theater op 14 maart vanaf 10.30 uur. Leden betalen vijftig euro, niet-leden zes keer zo veel. ( www.dealerplaza.nl ).

NDA Dealercongres presenteert vier onderzoeken - Automobielmanagement.nl

NDA Dealercongres presenteert vier onderzoeken

De Nederlandse Dealer Associatie houdt op 14 maart haar twaalfde congres. Daar gaat de organisatie vier onderzoeken presenteren.

Volgens NDA gaat het om ‘belangwekkende’ onderzoeken naar ontwikkelingen en trends in de branche. Centraal staan de toegevoegde waarde van de dealer in de bedrijfskolom en zijn interactieve relatie met de verschillende schakels in de keten. Het thema is interactie (met een uitroepteken). Voorts wordt op het congres de nieuwe aftersales-campagne ‘Liever de Dealer.nl’ gepresenteerd. Het NDA-congres speelt zich af in het Amsterdam RAI Theater op 14 maart vanaf 10.30 uur. Leden betalen vijftig euro, niet-leden zes keer zo veel. ( www.dealerplaza.nl ).