Glasurit: SLA met 125 schadeherstelbedrijven

Glasurit heeft bekendgemaakt met maar liefst 125 schadeherstelbedrijven een zogeheten service level agreement te hebben afgesloten voor 2008, een groei van twintig procent ten opzichte van 2007.

Hierbij gaat het om een voor elke klant op maat gemaakt dienstencontract, waarin exact de gemaakte afspraken worden beschreven. Volgens Glasurit zijn dergelijke contracten waarin exact de gemaakte afspraken staan, voor de schadeherstelmarkt een betrekkelijk nieuw fenomeen. Het dienstencontract is gericht op efficiëntieverbetering en kostenverlaging binnen schadeherstelbedrijven en is bestemd voor leden van de Ratio Partner Groep.

Glasurit: SLA met 125 schadeherstelbedrijven - Automobielmanagement.nl

Glasurit: SLA met 125 schadeherstelbedrijven

Glasurit heeft bekendgemaakt met maar liefst 125 schadeherstelbedrijven een zogeheten service level agreement te hebben afgesloten voor 2008, een groei van twintig procent ten opzichte van 2007.

Hierbij gaat het om een voor elke klant op maat gemaakt dienstencontract, waarin exact de gemaakte afspraken worden beschreven. Volgens Glasurit zijn dergelijke contracten waarin exact de gemaakte afspraken staan, voor de schadeherstelmarkt een betrekkelijk nieuw fenomeen. Het dienstencontract is gericht op efficiëntieverbetering en kostenverlaging binnen schadeherstelbedrijven en is bestemd voor leden van de Ratio Partner Groep.