Volkswagen en BMW winnen SAN Accenten

Pon/ Volkswagen en BMW zijn allebei onderscheiden met een SAN Accent. Dat gebeurde donderdagavond 22 mei tijdens het jaarlijkse SAN-gala, in Studio 21 in Hilversum.

BMW Group Nederland kreeg de reclameprijs voor zijn campagne BMW EfficientDynamics, gemaakt door UbachsWisbrun/JWT samen met Adriaanse/van Kuyk Brand Events. EN Volkswagen Personenwagens won de kloeke SAN-kubus met zijn Touareg-campagne. Teleurstellend voor Volkswagen-importeur Pon is dat het naast het ABC Groot Accent greep. Volkswagen had daar zelfs twee nominaties voor. Maar in de categorie Adverteerder van het Jaar won Bizner (Amstel viel net als VW ook af) en in de categorie Consistent Accent won Postbank (Albert Heijn en Volkswagen vielen hier af). De Consistent Accent is voor meerdere jaren lopende, originele en functionele campagnes. Bureau van het Jaar werd S-W-H. De SAN, voluit Stichting Adverteerdersjury Nederland, laat zijn jaarprijzen voor creatieve en effectieve reclamecampagnes niet door reclamemakers zelf aan elkaar toekennen (zoals de ADCN), maar door adverteerders. Zie voor andere winnaars http://www.sanaccent.nl

Volkswagen en BMW winnen SAN Accenten - Automobielmanagement.nl

Volkswagen en BMW winnen SAN Accenten

Pon/ Volkswagen en BMW zijn allebei onderscheiden met een SAN Accent. Dat gebeurde donderdagavond 22 mei tijdens het jaarlijkse SAN-gala, in Studio 21 in Hilversum.

BMW Group Nederland kreeg de reclameprijs voor zijn campagne BMW EfficientDynamics, gemaakt door UbachsWisbrun/JWT samen met Adriaanse/van Kuyk Brand Events. EN Volkswagen Personenwagens won de kloeke SAN-kubus met zijn Touareg-campagne. Teleurstellend voor Volkswagen-importeur Pon is dat het naast het ABC Groot Accent greep. Volkswagen had daar zelfs twee nominaties voor. Maar in de categorie Adverteerder van het Jaar won Bizner (Amstel viel net als VW ook af) en in de categorie Consistent Accent won Postbank (Albert Heijn en Volkswagen vielen hier af). De Consistent Accent is voor meerdere jaren lopende, originele en functionele campagnes. Bureau van het Jaar werd S-W-H. De SAN, voluit Stichting Adverteerdersjury Nederland, laat zijn jaarprijzen voor creatieve en effectieve reclamecampagnes niet door reclamemakers zelf aan elkaar toekennen (zoals de ADCN), maar door adverteerders. Zie voor andere winnaars http://www.sanaccent.nl