Nederlandse Volvo-campagne wint weer een belangrijke reclameprijs

De internationale website voor de nieuwe Volvo XC70 die door reclamebureau Euro RSCG 4D werd bedacht en ontwikkeld won goud in Montreux.

Euro RSCG 4D won daar ook nog een tweede Golden Award of Montreux, voor Carte Noire. De gouden medailles vielen beiden in de categorie Multimedia/Web/cd-rom. De Golden Award is een onafhankelijk forum dat zich richt op het verbeteren van een creatief hoogwaardige standaard. De jury bestond dit jaar uit persoonlijkheden afkomstig van achttien verschillende landen waaronder ceo’s van reclamebureaus, creatief directeuren, global marketing- en communicatiemanagers, hoogleraren communicatie en directeuren.   De Golden Awards of Montreux werd voor de 20e maal gehouden. (bron: ReclameWeek)

Nederlandse Volvo-campagne wint weer een belangrijke reclameprijs - Automobielmanagement.nl

Nederlandse Volvo-campagne wint weer een belangrijke reclameprijs

De internationale website voor de nieuwe Volvo XC70 die door reclamebureau Euro RSCG 4D werd bedacht en ontwikkeld won goud in Montreux.

Euro RSCG 4D won daar ook nog een tweede Golden Award of Montreux, voor Carte Noire. De gouden medailles vielen beiden in de categorie Multimedia/Web/cd-rom. De Golden Award is een onafhankelijk forum dat zich richt op het verbeteren van een creatief hoogwaardige standaard. De jury bestond dit jaar uit persoonlijkheden afkomstig van achttien verschillende landen waaronder ceo’s van reclamebureaus, creatief directeuren, global marketing- en communicatiemanagers, hoogleraren communicatie en directeuren.   De Golden Awards of Montreux werd voor de 20e maal gehouden. (bron: ReclameWeek)